اگر شما یک دانشجو از ایران هستید، برای تحصیل در کانادا به ویزای تحصیلی دانشجویان ایرانی در کانادا نیاز دارید. بنابراین اطمینان حاصل کنید که زمان اضافی برای درخواست ویزا داشته باشید. بلافاصله پس از اینکه در دانشگاه انتخابی خود پذیرفته شدید و ثبت نام کردید، می توانید نوشتن درخواست نامه خود را برای اجازه تحصیل در کانادا شروع کنید.

دریافت ویزای تحصیلی دانشجویان ایرانی در کانادا
دانشجویان جهت دریافت ویزای تحصیلی کانادا باید حداقل ۴ تا ۶ ماه قبل از شروع برنامه تحصیلات دانشگاهی خود درخواست کنند. پس از درخواست، می توانند انتظار داشته باشند که برای تصمیم گیری حدود ۴۲ روز منتظر بمانند. شما می توانید برای ویزای کانادا به صورت آنلاین یا بر روی کاغذ درخواست کنید. هیچ مراکز درخواست ویزا در ایران وجود ندارد، بنابراین شما مجبور خواهید شد که برای گرفتن اطلاعات بیومتریک خود به خارج از کشور بروید و مدارک خود را در صورت درخواست توسط کاغذ ارائه دهید.

هزینه ویزای دانشجویی در کانادا
برای درخواست ویزای تحصیل در کانادا، شما همچنین باید هزینه ۱۵۰ CAD (دلار کانادا) را پرداخت کنید. با توجه به وضعیت شما، مقامات کانادایی به شما این امکان را می دهند که این هزینه را به صورت آنلاین در محل مرکز درخواست ویزا و یا از طریق انتقال بانکی پرداخت کنید. دانشجویان ایرانی نیازی به دریافت بیمه درمانی برای ویزای کانادا ندارند. برای جمع آوری اطلاعات بیومتریک، شما باید ۸۵ CAD اضافی را پرداخت کنید، شما همچنین باید هزینه سفر خود را برای سفر خود به مرکز درخواست ویزا در ترکیه و یا مقصد دیگری در خارج از کشور پرداخت کنید.

برای شروع فرایند مهاجرت تحصیلی کانادا کلیک کنید

مصاحبه ویزای تحصیلی دانشجویان ایرانی در کانادا
مقامات کانادایی، درخواست برای ویزای دانش آموزی کانادا را در ترکیه توصیه می کنند. با توجه به وضعیت شما، پس از تجزیه و تحلیل درخواست شما ممکن است برای مصاحبه ویزا دعوت شوید. دانشجویان ایرانی ممکن است در طول فرآیند درخواست ویزا اطلاعات بیومتریک را ارائه دهند. بیومتریک شما اساسا، شناسایی اضافی (به عنوان مثال اثر انگشت و تصاویر) است که کشورها برای مقاصد امنیتی استفاده می کنند.

شما باید برای مصاحبه ویزا در طول فرایند درخواست شرکت کنید. مجوز تحصیل از کانادا برای طول دوره تحصیلی + ۳ ماه معتبر است. به طوری که می توانید در طول برنامه تحصیلی خود بمانید، ممکن است نیاز به تمدید هر ساله مجوز باشد. اگر می خواهید بعد از گذراندن دوره تحصیلی خود در کانادا بمانید، مجبورید از طریق اداره مهاجرت برای ویزایی دیگر یا تجدید نظر ویزا درخواست کنید.

درخواست ویزای تحصیلی دانشجویان ایرانی در کانادا
هنگامی که برای ویزای دانشجویی کانادا درخواست می کنید، یکی از مهم ترین مواردی که شما باید ثابت کنید این است که، می توانید خود را در طول برنامه تحصیلی خود را از لحاظ مالی حمایت کنید. برای کانادا، شما نیاز دارید که ثابت کنید اگر قصد تحصیل در هر استان به جز کبک را دارید، می توانید ۸۳۳ CAD در ماه پرداخت کنید، اما اگر قصد مهاجرت به کبک کانادا جهت تحصیل را داشته باشید، می توانید ۹۱۷ CAD از منابع خارجی پرداخت کنید، یا در حال حاضر در حساب بانکی شما موجود است.

زبان تحصیل دانشجویان ایرانی در کانادا
دانشجویان ایرانی نیاز به اثبات مهارت صحبت کردن خوب به زبان انگلیسی برای تحصیل در یک دانشگاه بین المللی کانادا ندارند. این مهارت های زبانی اثبات می کند که می توانید در کلاس های خود موفق باشید و راه خود را در سراسر کانادا مدیریت کنید. دانشجویان ایرانی قبل ازورود به کانادا نیازی به آزمایشات پزشکی و ایجاد یک حساب بانکی محدود ندارند. این نوع حساب بانکی مبلغ پولی را که می توانید هر ماه برداشت کنید، محدود می کند و تنها زمانی امکان پذیر است که به کانادا برسید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن