طبق گزارش انجمن داروسازان کانادایی ۳۳،۰۰۰ داروساز مجاز در مقایسه با ۱۰ سال گذشته که کمتر از ۲۵،۰۰۰ بود در کانادا وجود دارد. درآمد داروسازان در کانادا بین ۸۰،۰۰۰ تا ۹۵،۰۰۰ دلار است، که تقریبا ۶۰ درصد آن ها داروسازان زن هستند. در همین حال، نیمی از صاحبان کسب و کار کوچک معتقدند که بخش خدمات حرفه ای در پنج سال آینده در کانادا رشد بیشتری خواهد کرد.

شرایط کار و درآمد داروسازان در کانادا
براساس نظر سنجی اخیر صاحبان کسب و کار در کانادا و دو سوم کارآفرینان کانادایی (۶۳ درصد) گزارش می دهند، که بخش خدمات حرفه ای یک فرصت سرمایه گذاری جذاب است. داده های صنعت نشان می دهد که ایجاد ۸۵،۰۰۰ شغل جدید برای استخدام در کانادا وجود دارد. کسانی که در مورد سرمایه گذاری در داروخانه احتیاط می کنند، می توانند از مراکز مهمی که از داروخانه ها در دراز مدت پشتیبانی می کنند، اطمینان حاصل کنند. با در نظر گرفتن این واقعیت که جمعیت پیرامون کانادا همچنان به افزایش تقاضا برای داروهای تجویزی رو به افزایش است، بسیاری از افراد برای این شغل اقدام می کنند.

برای شروع فرایند مهاجرت داروسازان به کانادا کلیک کنید

کار داروسازی در کانادا
بسته به نوع کسب و کار شما که می خواهید در کانادا اجرا کنید، داروخانه ها چندین گزینه مختلف جهت کار را ارائه می دهند. ترتیبات Franchising از یک franchisor به دیگری در صنعت داروخانه متفاوت است. فرانشیزها به خوبی توسط اداره مرکزی پشتیبانی می شوند، اما در عین حال آن ها دارای خود مختاری با ابتکارات محلی مانند بازاریابی هستند. نمونه هایی از داروخانه های کانادا Guardian ،IDA ،PharmaChoice ،Remedy’sRx و Uniprix می باشد. بسیاری از کانادایی ها از داروخانه های سنتی و محلی که در محله های مسکونی در سراسر کشور تاسیس شده اند استفاده می کنند. آن ها از مزایای رقابتی خود از طریق نزدیکی و ارتباط میان داروساز و مشتریان محلی خود بهره مند می شوند.

مراقبت های بهداشتی در کانادا
مصرف کنندگان داروها به دلیل مصرف سیستم های مراقبت های بهداشتی عمومی و وجود پوشش بیمه های خصوصی، به دلیل هزینه های نسبتا پایین، برای خرید دارو اقدام می کنند. ۳۵ درصد یا بیشتر از برنامه های مراقبت های خصوصی توسط کارفرمایان تامین می شود. بیمار تاثیر مستقیم مالی را احساس نمی کند، اما هزینه داروخانه توسط دولت پرداخت می شود. جریان های درآمدی که قابل پیش بینی و غیر سیکل هستند جزء ویژگی های جذاب برای صاحبان کسب و کار می باشند

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]

0 دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن