واترلو به خاطر استعدادها، نوآوری و تنوع جهانی مشهور است. واترلو، واقع در استان انتاریو، حدود یک ساعت از تورنتو فاصله دارد،همچنین یک شریک اصلی در راه نوآوری تورنتو، همین شهر واترلو است. جمعیت واترلو کانادا حدود ۵۸۳،۵۰۰ نفر است که انتظار می رود در ۱۵ سال آینده ۲۹ درصد این جمعیت رشد کند.

تحصیل در واترلو کانادا

جامعه دانشگاه واترلو کانادا با سه موسسه در سطح جهانی شامل: کالج کانستوگا، دانشگاه واترلو (UWaterloo) و دانشگاه ویلفرد لوریر (WLU) می باشد. جامعه کسب و کار در کانادا به صورت مشارکتی با بیش از ۱۵۰ موسسه تحقیقاتی، انکوباتورها، و فضاهای همکاری، مانند Communitech ،Catalyst 137، موسسه رایانه کوانتومی، WatCAR و موسسه فیزیک نظری Perimeter در ارتباط می باشد. واترلو بزرگترین محرک استعدادهای علوم رایانه و کامپیوتر در سطح جهانی است.

 

آموزش در دانشگاه های واترلو کانادا

در دانشگاه های واترلو بیش از ۲۴،۰۰۰ دانشجو هر ساله از برنامه های آموزشی همکاری مدارس خود با تجربه کاری ۲ ساله فارغ التحصیل می شوند. واترلو یکی از قدرتمندترین فناوری های ارتباطات و اطلاعات است که با بیشترین میزان سرمایه گذاری در سرتاسر جهان و بیش از ۳۰،۰۰۰ متخصص در ۱۲۰۰ شرکت مرتبط با فناوری، از امنیت و هوش مصنوعی به فناوری کوانتومی و نانو تعبیه شده است. این یک منطقه اطلاعاتی رو به رشد را فراهم می کند، از جمله یک دفتر ماهواره Open Data Exchange کانادا، که به شرکت های موجود و شرکت های جدید کمک می کند برنامه های تجاری جدید را با استفاده از مجموعه داده های باز تولید کند.

برای تحصیل در دانشگاه واترلو کلیک کنید

تولیدکنندگان در واترلو کانادا

جهت تحصیل در کانادا دانشگاه واترلو این کشور یکی از بهترین گزینه های استعدادی برای شرکت هایی مانند گوگل و مایکروسافت است. واترلو بخش های مختلف پیشرفته تولید، با تخصص در زمینه رباتیک، اتوماسیون، سخت افزار و صنعت ۴٫۰ را ارائه می دهد. در حقیقت، بخش تولیدی تقریبا ۲۰ درصد از تمام مشاغل در جامعه ما را تشکیل می دهد. تولیدکنندگان واقع در واترلو از نزدیکی به بازار ایالات متحده، دسترسی به ۱۵۰ میلیون نفر در یک درایو یک روزه و زیرساخت های حمل و نقل و تدارکاتی پیشرفته ای بهره مند می شوند.

تحقیقات در واترلو کانادا

واترلو اکوسیستم را برای حمایت از موفقیت تولید خود دارد، که با دسترسی به امکانات و شبکه های پیشرو تحقیقاتی مانند مرکز تولید هوشمند (CSM) و شبکه نوآوری تولیدی (MIN) امکان پذیر است. واترلو اولین انجمن در کانادا برای تست خودرو مستقل، Waterloo رهبر در AutoTech و بخش خودرو است. ارائه یک اکوسیستم همکاری و دسترسی به موسسات تحقیقاتی مانند WAVELab و مرکز تولید هوشمند Waterloo به خوبی برای حمایت از نوآوری و رقابت خودرو تاسیس شده اند. از ایمنی فعال تا رانندگی اتوماتیک، ۱۲۵ محقق در WatCAR، بزرگترین تحقیق در زمینه خودرو در کانادا را هدایت می کنند.

[تعداد: 1   میانگین:  5/5]

1 دیدگاه

قیمت لیفان X60 · آوریل 29, 2019 در 10:34 ب.ظ

چه سایت خوبی دارین شما

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن