دانشکده دامپزشکی انتاریو در دانشگاه گولف که در سال ۱۸۶۲ تاسیس شد، قدیمی ترین دانشکده جهت تحصیل دامپزشکی در کانادا و ایالات متحده است. در حال حاضر رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی دامپزشکی (QS، ۲۰۱۷) را به خود اختصاص داده است. برنامه دکترای دامپزشکی توسط انجمن های پزشکی و دامپزشکی کانادا و آمریكا تأیید شده است.

شرایط تحصیل دامپزشکی در کانادا
جهت تحصیل در کانادا رشته دامپزشکی در زمینه بهبود حیوانات و سلامت اکوسیستم توضیح می دهد. OVC رتبه ۱ در کانادا و ۶th در جهان، برای رشته علوم دامپزشکی است. با یک مدرک دکترای دامپزشکی (DVM) از دانشکده دامپزشکی انتاریو (OVC)، رهبر جهان در زمینه مراقبت های بهداشتی، آموزش و تحقیقات دامپزشکی شوید. ما با آموزش دامپزشکان و دانشمندان آینده، پیشگیری از پیشرفت های عظیمی در سلامت حیوانات و اکوسیستم ها، حفاظت از سلامتی همراهان حیوانات و ایمنی و غذا را پیش رو داریم.

برای شروع فرایند ساده مهاجرت به کانادا کلیک کنید

دوره های دامپزشکی در کانادا
برنامه های کاربردی در برنامه دکترای دامپزشکی (DVM) ممکن است در طول یک سال ارائه شود. تکمیل چند رشته در سطح زیست شناسی سلولی، بیوشیمی، ژنتیک، آمار، دو علم بیولوژیکی و دو علوم انسانی و علوم اجتماعی مورد نیاز است.  اطلاعات دقیق در مورد شرایط دانشگاهی و غیر آکادمیک و همچنین شغل های مربوط به دامپزشکی به قرار زیر می باشد:

تجربه کار با دامپزشکان
ارائه فرم اطلاعات پس زمینه
۳ نامه مرجع (دو نامه باید از دامپزشکان باشد)
یک مصاحبه
متقاضیان کانادا، از جمله شهروندان دوگانه باید ساکنان انتاریو باشند. “ساکن” کسی است که در انتاریو برای ۱۲ ماه اقامت دارد.
شغل های بالینی (۷۵٪)
حیوانات همدم (۴۵٪)
حیوان مخلوط (۲۱٪)
حیوانات بزرگ (۹٪)
حرفه ای غیر بالینی (۲۵٪)
دولت (۱۰٪)
صنعت (۶٪)
تحقیق و آموزش (۵٪)

آموزش دامپزشکی در کانادا
قبل از درخواست به برنامه DVM دانش آموزان باید طی دو سال یک مدرک کارشناسی را کامل کنند، که در آن شما باید هشت دوره پیش داوری را گذرانده باشید. پس از سال سوم شما می توانید درخواست برنامه DVM را ارسال کنید. بهترین راه برای دانستن اینکه آیا تبدیل شدن به یک دامپزشک برای شما مفید است یا نه، به دست آوردن تجربه است. تجربه دامپزشکی می تواند در آخر به برنامه DVM معطوف شود. این تجربه از طریق شغل، کار کردن یا داوطلب شدن با کار کردن دامپزشکان به دست می آید. شما می توانید بینش واقعی را در این حرفه به دست آورید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]

0 دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن