کانادا تقاضای زیادی برای پزشکان و دندانپزشکان دارد و کسانی که به دنبال شرایط مهاجرت پزشک به کانادا می باشند می توانند، تحت برنامه فدرال ماهرانه کار کنند. این برنامه برای افراد حرفه ای و دیگر مهاجران ماهر است، که توسط یک کارفرما حمایت نمی شوند و دارای مهارت هایی در حرفه های فهرست شده در لیست شغلی برای ویزای کارمند ماهر کانادا می باشند.

شرایط مهاجرت پزشک به کانادا
دولت از فهرست مشاغل اولویتی با مشاغل مورد نیاز دولت کانادا استفاده می کند. کمبود مهارت های مکرر ملی در تعدادی از مناطق وجود دارد. کارگران ماهر افرادی هستند که به عنوان اقامت دائم بر اساس توانایی خود برای ایجاد اقتصادی در کانادا انتخاب شده اند. اگر شغل شما در فهرست مشاغل اولویت ثبت شده باشد، شما برای مهاجرت به کانادا بدون نیاز به پیشنهاد شغلی از کارفرمای کانادایی واجد شرایط هستید. علاوه بر این، زمان پردازش بسیار سریع  می باشد ممکن است بتوانید در عرض چند ماه از آغاز پروسه درخواست ورود به کانادا را به دست آورید.

برای شروع فرایند مهاجرت پزشکان به کانادا کلیک کنید

پزشکان متخصص در کانادا
متقاضیان برای تحصیل پزشکی در کانادا جهت تحصص باید مدرک لیسانس درجه علمی داشته باشند و از یک مدرسه پزشکی معتبر فارغ التحصیل شده و تخصص خاصی داشته باشند. این افراد باید امتحان های صدور گواهینامه کالج سلطنتی پزشکان و جراحان کانادا را تکمیل کنند و مجوز صدور گواهینامه های ولایتی یا ارضی را بگیرند. متخصصین پزشکی بالینی باید ۴ تا ۵ سال از دوره های آموزشی ویژه تحصیلی را گذرانده باشند، ممکن است دو سال تحصیلات فوق تخصصی نیز مورد نیاز باشد. متخصصین در پزشکی آزمایشگاهی باید ۴ تا ۵ سال سابقه و متخصصان جراحی باید ۵ تا ۶ سال از دوره های تحصیلی را گذرانده باشند.

 پزشکان عمومی در کانادا
متقاضیان پزشکان عمومی باید مدرک لیسانس خود را داشته باشند، از یک مدرسه پزشکی معتبر فارغ التحصیل شده و دو تا سه سال آموزش درمانی خانوادگی پزشکی را تکمیل کنند. علاوه بر این، شما باید معاینات واجد شرایط از شورای پزشکی کانادا را تکمیل کنید و مجوز صدور استان یا منطقه مورد نیاز است. متقاضیان دوره دندانپزشکی در کانادا باید یک یا چهار سال تحصیلات تکمیلی قبل از دندانپزشکی را تکمیل کرده و دارای یک مدرک دانشگاهی از یک برنامه دندانپزشکی شناخته شده داشته باشند. علاوه بر این، باید توسط یک دستگاه نظارتی استان یا منطقه مجوز کسب کنید.

مهاجرت به کانادا
روش های مهاجرت به کانادا به طرق زیادی صورت می گیرد. اگر شما با معیارهایی که تحت برنامه کارفرمای فدرال ماهرانه است مطابقت ندارید، می توانید تحت رده دیگری واجد شرایط شوید. هنگامی که درخواست شما به مهاجرت و شهروندی کانادا ارسال می شود، بر اساس شش فاکتور انتخاب در شبکه نقاط کارگر ماهر پردازش می شود که عبارتند از:

تحصیلات
توانایی های شما به زبان انگلیسی و یا فرانسوی
تجربه کاری
سن
آیا شما مشغول به کار در کانادا هستید
سازگاری شما

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]

0 دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن