صدها نفر دارنده مدارک تحصیلی که دوره های آموزشی حرفه ای در سطح ملی را در آموزش عالی گذرانده اند، در جهان وجود دارند. اهداف دوره باید به روش های آموزشی باشد که به علاقه مند شدن دانشجویان منجر شود. تحصیل در رشته موسیقی در کانادا به تجربه غنی سازی در هر دو پایه علمی و فنی در زمینه موسیقی کمک می کند.

شرایط تحصیل در رشته موسیقی در کانادا
در دانشگاه های هنر کانادا از نظر موسیقی و تاریخ عملکرد و ترکیب، طیف متنوعی از زمینه ها را برای مطالعه فراهم می کند. کانادایی ها اهمیت زیادی برای یادگیری قائل هستند و یک سیستم آموزشی درجه اول با استانداردهای بالا ایجاد کرده اند. کانادا نه تنها یک محیط امن و پاکیزه را فراهم می کند، بلکه به طور مداوم به عنوان یکی از بهترین مکان های جهان برای زندگی با کیفیت بالا توسط سازمان ملل متحد رتبه بندی شده است. تعداد محدودی از بورس های تحصیلی برای ۳۰۰۰ دلار برای اولین بار بر اساس اولویت خدمات ارائه شده است.

برای تحصیل در رشته موسیقی در کانادا کلیک کنید

آموزش موسیقی در کانادا
جهت تحصیل در کانادا در برنامه تولید موسیقی الکترونیک ۱۲ ماهه، به عنوان یک مهارت شتاب دهنده ارائه شده است، که از طریق بخش مهندسی صوتی در Kelowna ،BC پیش می رود. این برنامه برای هر کسی که علاقه مند به یک شغل حرفه ای صوتی و تولید موسیقی است و علاقه ویژه ای به تولید موسیقی دیجیتال، ضبط، مخلوط کردن و تنظیم آن دارد، پیشنهاد می شود. به علت پیشرفت های اخیر در نرم افزار صوتی تخصصی، تولید موسیقی دیگر محدود به کسانی نیست که در استودیو های ضبط پیشرفته کار می کنند.

دوره های موسیقی در کانادا
بسیاری از تولید کنندگان موسیقی دیجیتال از استودیوهای مبتنی در خانه کار می کنند و در حالی که تلاش های موسیقی خود را حفظ می کنند، به آن ها فرصتی برای کار بر روی تعدادی از پروژه ها می دهد. اینکه آیا شما می خواهید به عنوان یک تولید کننده آزاد یا کارمند حقوق بگیرید بستگی به حیطه کاری شما دارد، کار کنید شما می توانید در زمینه های زیر فعالیت کنید:

DJ ترتیب دهنده
آهنگساز یا تولیدکننده صدا در صنعت فیلم
بازی یا تلویزیون
آموزش مناسب و مهارت های فنی با استفاده از نرم افزار تولید موسیقی

[تعداد: 1   میانگین:  1/5]

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن