دانشگاه گلف (U of G) یک دانشگاه دولتی تحقیقاتی است که در سال ۱۹۶۴ در انتاریو کانادا تاسیس شد. امروزه دانشگاه گلف کانادا شامل هفت دانشکده (کالج های اصلی دامپزشکی و کشاورزی) است، که در مجموع ۹۰ مدرک در زمینه های تحصیلی مانند تجارت و اقتصاد، علوم فیزیکی و مهندسی، علوم انسانی، دامپزشکی، علوم کاربردی و غیره ارائه می دهد.

تحصیل در دانشگاه گلف کانادا
جهت تحصیل در کانادا دانشجویان در دانشکده گلف در انواع ساختمان های قدیمی و جدید قرار دارند و پردیس همچنین محل مجتمع بزرگ علمی است که در سال ۲۰۰۸ برای میزبانی تحقیقات در زمینه علوم فیزیکی، بیولوژیکی و محاسباتی افتتاح شد. بخش زیادی از پردیس به مسکن دانشجویی اختصاص یافته است، اکثر دانشجویان در محوطه دانشگاه در سالن های مختلف و خانه های کوچکتر شهر مخصوص دانشجویان بین المللی و سالانه زندگی می کنند. کتابخانه McLaughlin شش طبقه منابع برای همه دانشجویان در U از G و همچنین منابع دیجیتال فراهم می کند.

آموزش در دانشگاه گلف کانادا
دانشگاه گلف کانادا به خاطر تعالی در هنر و علوم و تعهدش برای توسعه متفکران استثنایی و شهروندان متعهد شناخته شده است. این دانشگاه در میان دانشگاه های برتر کانادا برای هر دو تحقیق و نوآوری و روابط قوی با صنعت، دولت و جوامع قرار دارد. دانشگاه گلف “Food University” کانادا است که تحقیقات کشاورزی و مواد غذایی را در برابر تمام کالج ها و برنامه ها قرار می دهد و نوآوری هایی را ایجاد کرده که زندگی آنها را برای بیش از ۱۵۰ سال بهبود داده است.

این دانشگاه به خاطر محوطه های زیبا و امن آن و فرهنگ استقبال و حمایت آن شناخته شده است. اعضای هیات علمی برنده جوایز این دانشگاه، فرصت های پژوهشی را در آزمایشگاه ها، استودیو های هنری و کتابخانه ها و در زمینه های مختلف فراهم می کنند.

دوره های تحصیل در دانشگاه گلف کانادا
شرایط ورودی دوره کارشناسی ارشد برای مدرک کارشناسی شامل چهار سال افتخارات و یا هر معادل بین المللی از یک دانشگاه شناخته شده با حداقل نمره B- در دو سال گذشته است. در سطح دکترا، شما همچنین نیاز به یک مدرک کارشناسی ارشد با حداقل نمره B به طور کلی و همچنین سوابقی که نشان دهد شما دارای توان بالقوه برای تحقیق هستید. دانشگاه گلف ۱۰۳ رشته تحصیلی در مقاطع ارشد، دکترا و دیپلم فارغ التحصیلی را ارائه می دهد. این دانشگاه دارای دوره های تحصیلی:

نوشتن خلاقانه
فرانسوی
بهداشت عمومی
گردشگری و هتلداری
مهندسی
مطالعات محیطی
مطالعات بالینی

هزینه تحصیل در دانشگاه گلف کانادا
میانگین هزینه تحصیل در کانادا در دانشگاه گلف این کشور بین ۲۰٫۵۰۰ تا ۲۸٫۵۰ دلار کانادا در هر سال متغیر است، اگرچه بودجه اختصاصی برای دانشجویان در دسترس است. تمام دانشجویان دکترا حداقل حقوق ۱۴۴۰۰ دلار برای سه سال اول دوره تحصیلی دریافت می کنند. دانشگاه گلف کانادا در سال ۲۰۱۷ در رتبه ۳۵۱ از ۴۰۰ دانشگاه برتر دنیا قرار گرفته است و همچنین تحصیل در این دانشگاه کانادایی مورد تایید وزارت علوم ایران نیست.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]

0 دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن