عکاسی یک زمینه کاری بزرگ و سرگرم کننده است، اما همچنین می تواند یک شغل حرفه ای هیجان انگیز باشد. برنامه های تحصیل در رشته عکاسی در کانادا نه تنها به دانش آموزان یاد می دهد که چگونه عکس های زیبا و متحرک را به نمایش بگذارند. بلکه یاد می دهد؛ چگونگی فروش خود را به عنوان حرفه ای در صنعت عکاسی انجام دهند.

شرایط تحصیل در رشته عکاسی در کانادا
جهت تحصیل در کانادا انواع مختلفی از دوره های عکاسی ارائه شده توسط کالج های این کشور وجود دارد، که برنامه آموزشی هر کدام کمی متفاوت می باشد. برنامه عکاسی دیجیتال خلاق و کاربردی بررسی می کند که چگونه فناوری دیجیتال صنعت عکاسی را تغییر داده است. دانش آموزان تکنیک های نورپردازی، رنگ و تولید عکاسی سیاه و سفید، فتوشاپ و همچنین تکنیک های استودیویی و نحوه تولید عکس و مهارت های کسب و کار در کانادا را مورد تاکید قرار خواهند داد.

برای شروع فرایند مهاجرت عکاسان به کانادا کلیک کنید

آموزش عکاسی در کانادا
عکاسی تبلیغاتی Photojournalism یک برنامه منحصر به فرد است که عکاسی را با روزنامه نگاری و نوشتن ترکیب می کند. دانش آموزان یاد می گیرند داستان را نه تنها با نوشتنشان بلکه با تصاویرشان نیز بخوانند. دانشجویان مهارت های قضاوت و گزارش گیری در مورد مطالعه عکاسی در کانادا را یاد خواهند گرفت. برنامه های عکاسی دانشگاه انتاریو ارائه شده در سطح گواهینامه یا دیپلم به طور معمول نیازمند دیپلم دبیرستان انتاریو (OSSD) یا معادل آن است. دانش پایه ای از عملکرد دوربین و برخی از تجربه عکاسی به شدت توصیه می شود و برخی از برنامه ها ممکن است بخشی از الزامات درخواست ارسال نمونه کارها را داشته باشند.

کار و حقوق عکاسی در کانادا
درآمد در صنعت عکاسی بسته به موقعیت متفاوت خواهد بود. موقعیت های دستمزد نزدیک به ۳۰،۰۰۰ دلار در سال شروع می شود. کار غیر رایگان و قراردادی معمولا به صورت ساعتی پرداخت می شود، با دستمزد در محدوده ۳۰ دلار شروع می شود و تجربه تجربه بیشتری به همراه دارد. برای تحصیل در رشته عکاسی برنامه های زیادی وجود دارد. کالج های انتاریو برنامه های مدیریت عکاسی را ارائه می دهد.

شما می توانید در فضای جذاب هالیوود، بالیوود در زمینه پس از فیلم، عکاسی و رسانه که مناسب زیر رشته شما است، فعالیت کنید. دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد در زمینه فیلم، عکاسی و رسانه به عنوان شاخه ای از هنر، طراحی و معماری در مورد عکاسی تجاری، عکاسی تبلیغاتی، تفسیر فیلم، تاریخچه رسانه ها و غیره آموزش داده می شوند. چند تا از این برنامه ها عبارتند از:

عکاس خبری
تصویربرداری دیجیتال یا تکنیک ویرایش عکس
مد، ویرایش یا عکاس رویداد
عکاس آزاد

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]

0 دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن