تورنتو یک شهر فوق العاده برای زندگی و تحصیل است. تورنتو برای زیبایی، میزان جرم کم، ایمنی و پاکیزگی مشهور است. مدارس شبانه روزی تورنتو برای حضور در سطح جهانی با بهترین مدارس شبانه روزی در هر جای دنیا رقابت می کنند. مدارس دارای آخرین امکانات از قبیل تکنولوژی، سالن های ورزشی، آزمایشگاه های علمی و چیزهای بیشتری هستند.

تحصیل در مدارس شبانه روزی تورنتو

شما می توانید بسیاری از بهترین مدارس جهت تحصیل در کانادا و مدارس شبانه روزی در تورنتو را در نمایشگاه عمومی سالانه خصوصی تورنتو در هر پاییز بازدید کنید. در اینجا، شما می توانید با معلمان و دانشجویان مدرسه شبانه روزی رو در رو ملاقات کنید و درباره نحوه زندگی در مدرسه شبانه روزی اطلاعات کسب کنید. دبیرستان های شبانه روزی خصوصی برای فرزند شما یک محیط علمی دقیق فراهم می کند که در آن برای زندگی دانشگاهی آماده می شوند. مدارس شبانه روزی یک محیط منحصر به فرد ارائه می دهند که در آن آموزش و پرورش با شیوه ای جامع درهم آمیخته شده است.

برای شروع فرایند تحصیل و مهاجرت کلیک کنید

آموزش در مدارس شبانه روزی تورنتو

قوانینی جهت تحصیل در تورنتو وجود دارد که دانش آموزان باید رعایت کنند و می توانند در هر زمان، کمک های علمی و شخصی دریافت کنند. دبیرستان های تورنتو دستاوردهای علمی را تقویت می کنند. مدارس شبانه روزی همچنین از جلسات کمک آموزشی برخوردار هستند.

زندگی در محوطه مدرسه اجازه خواهد داد که فرزند شما زمان زیادی را صرف آموزش با یک معلم کند. انواع مدارس شبانه روزی در تورنتو عبارت است از:

مدارس شبانه روزی پسرانه
مدارس شبانه روزی دخترانه
مدارس شبانه روزی مختلط

مدارس شبانه روزی خصوصی در تورنتو

دانش آموزان زمان زیادی را برای درگیر شدن در جنبه های مختلف زندگی مدرسه (مانند ورزش، باشگاه ها و دیگر فعالیت های اضافی) دارند. مدارس شبانه روزی نشانگر ورودی اولیه به یادگیری برای اداره عادت های کاری خود و خود کفا شدن هستند. تحصیل در مدارس شبانه روزی کانادا در بخش خصوصی یک تحول آرام به استقلال بزرگسالی را ارئه می دهند. برخی از این مدارس عبارتند از:

کالج Upper کانادا: قدیمی ترین مدرسه مستقل پسران، فارغ التحصیلان این مدرسه توسط دانشگاه های عالی و موسسات پس از دوره متوسطه در سراسر جهان بسیار مورد توجه هستند.
Branksome Hall: مدرسه دخترانه، شهریه حدود ۲۸٫۹۹۵ تا ۳۱٫۲۴۵ دلار
آکادمی Bond: مدرسه مختلط از پیش دبستانی تا کلاس ۱۲، هر کلاس شامل ۱۵ دانش آموز
آکادمی بین المللی مک دونالد: مدرسه مختلط برای کلاس های ۹ تا ۱۲، هر کلاس شامل ۱۰ تا ۱۲ دانش آموز
کالج Havergal: مدرسه دخترانه تا کلاس ۱۲
آکادمی Nile: مدرسه مختلط تا کلاس ۱۲
مدرسه اسقف Strachan: مدرسه دخترانه تا کلاس ۱۲

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]

0 دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن