فروشگاه زنجیره ای Loblaw این هفته فرستادن کارت هدیه ۲۵ دلاری خود به مشتریانش را به عنوان جبران گرانفروشی شروع کرد!

این فروشگاه کارت های هدیه را برای دلجویی و جلب مشتریان اش ارسال می کند! به نظر می رسد استراتژی کارت هدیه یک حرکت هوشمندانه است، زیرا توانست لحن پیگیری قانونی را به نفع خود ملایم تر کند و از شدت این پیگیری ها بکاهد! از لحاظ روانی هم روی مشتریان و مصرف کنندگان این تاثیر را میگذارد که آنها اگر اشتباهی کردند حاضرند که جبران کنند! در ضمن اینکه هر کارت هدیه ۲۵ دلاری مشتری را بار دیگر به پر کردن سبد خرید اش دعوت میکند!

به نقل از سی بی سی – یکی از کارمندان Loblaw گفت که دریافت کارت های هدیه به مدت شش تا ۱۲ هفته ممکن است طول بکشد و مشتریان تا یکم ماه می فرصت ثبت نام دارند. چنانچه مشتری طولانی مدت این کمپانی بودید جهت ثبت نام و دریافت این کارت باید فرم آنلاینی در سایت Loblaw پر کنید. برای پر کردن فرم آنلاین و دریافت کارت هدیه ۲۵ دلاری روی لینک https://www.loblawcard.ca/en/register کلیک کنید.

یکی از مشتریان که این هفته کارتش را دریافت کرده است پس از ابراز خوشحالی از دریافت کارت خود به گزارشگر سی بی سی گفت که کارت خود را روز پنج شنبه پس از ثبت نام در اوایل ماه گذشته دریافت کرده است.

او معتقد است که فروشگاه Loblaw پس از اعتراف عمومی به نقش خود در این رسوایی، با دادن غرامت به مشتریان، کار درستی را انجام می دهد.

وقتی خبر رسوایی در رسانه ها مطرح شد Loblaw چاره ای نداشت جز اینکه رسما بابتش عذر خواهی کند و بگوید : ما اشتباه کردیم و باید جبران کنیم – کارکرد مثبت رسانه ها که قادرند از ظرفیت های قضاوت افکار عمومی به نفع عموم استفاده کنند!

برای شروع فرایند مهاجرت به کانادا کلیک کنید

هنوز هم کمپین اینترنتی نارضایتی مشتریان از گرانفروشی فروشگاه Loblaw امضاء جمع می کند.

یکی از مشتریان به سی بی سی می گوید اگر خوب فکر کنیم ۲۵ دلار در مقایسه با مبلغی که بیش از ۱۴ سال دریافت کردند مبلغ بسیار ناچیزی است. اگر چه توانست موثر واقع شود.

یکی از شکایات اصلی که بر علیه فروشگاه Loblaw در یک پرونده دعوا مطرح شده است بیش از ۱ بیلیون دلار مبلغ دارد.

در ماه دسامبر، Loblaw و شرکت مادرش، جورج وستون، ضمن اعتراف به شرکت در بازار رقابتی کانادا که شامل نقش داشتن ۵ نانوایی بزرگ درطرح افزایش ۱٫۵۰ دلاری قیمت نان بود ادعا کردند که به مدت ۱۴ سال، از سال ۲۰۰۱ میلادی شروع به گرانفروشی نان کردند.

طبق آمار کانادا، خانوارهای کانادایی از سال ۲۰۱۰ میلادی به طور متوسط هر ساله ۲۶۰ دلار برای نان صرف کرده اند.

سخنگوی فروشگاه Loblaw میگوید : ما تنها شرکتی هستیم که به هرگونه تخلف اعتراف کردیم بنابراین انتظار مصونیت از پیگرد قانونی را به خاطر این همکاری داریم و برای جلوگیری از واکنش مشتری طرح کارتهای هدیه را به اجرا درآورده ایم.

با اینکه ۲۵ دلار مبلغ بسیار ناچیزی است ولی حداقل این را میرساند که باب گفتگو در این مورد باز شده است و به نظر می رسد همین که اعتراف کردند و در صدد جبران بر آمدند کار شرافتمندانه ای انجانم دادند.

هر چند که یکی دیگر از مشتریان ادعا کرده که اگر این فروشگاه قصد جبران داشت می بایست به هرنفر در حدود ۱۵۰ دلار پرداخت کند

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]

0 دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن