این خبری نوید بخش برای زنان با استعداد، بلندپرواز و سخت کوش کانادا است! افق روشن تری برایشان گشوده شد! زنانی که تضمین کننده رشد اقتصادی کانادا هستند از این به بعد بیشتر هم خواهند بود! دولت لیبرال جاستین ترودو بودجه سال ۲۰۱۸ را بر اساس حضور بیشتر زنان پایه ریزی کرد! لیبرالها میلیاردها دلار بیشتر از بودجه سالهای قبل برای بستن شکاف های پیش روی کار زنان، خانواده های بومیان هزینه می کنند.

به نقل از سی بی سی – بیل مورونو وزیر دارایی گفت : هدف از برنامه بودجه فدرال ۲۰۱۸ افزایش بهره وری و جبران تاثیر جمعیت رو به پیری است تا زنان بیشتری را در نیروی کار و در بخش های مختلف علمی و اقتصادی وارد کند.

برای شروع فرایند مهاجرت کلیک کنید

برنامه بودجه ۳۶۷ صفحه ای که عنوان برابری، رشد و تقویت قشر متوسط جامعه نام دارد علاوه بر زنان به مقابله با بحران مواد مخدر، مقابله با افزایش پناهجویان از مرز ایالات متحده و بهبود شرایط زندگی مردم تمرکز داشته است. اما زنان برنده های بزرگ بودجه امسال هستند که مبلغ قابل توجهی برای حمایت از والدین جدید، برابری جنسیتی و ابتکارات ضد آزار و همچنین اقدامات لازم برای ارتقاء برابری در پرداخت دستمزدها در نظر گرفته شده است.

مورنو می گوید هدف ما صرفا حفظ عدالت و برابری جنسیتی نیست ; این برنامه همچنین برای محافظت از رشد اقتصادی بلندمدت کانادا و تقویت بازار کار کانادا پی ریزی شده است تا از تاثیر منفی تغییرات سنی جلوگیری کند.

او گفت : ما معتقدیم که موفقیت آتی کانادا بر این استوار است که اطمینان حاصل شود که هر کانادایی فرصت و دستمزدی که سزاوار یک زندگی خوب است را بدست می آورد. او همچنین در یک سخنرانی در مجلس کانادا گفت : این فرصت باید برای زنان بااستعداد، بلندپرواز و سخت کوش کانادا فراهم شود. از هم اکنون شروع کنید و رویای خود را بسازید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]

0 دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن