در تحقیقی از ۵۰ زوج کانادایی در خواست شد تا تجربیات خود را برای حفظ یک رابطه هیجان انگیز به اشتراک بگذارند. ممکن است شما هم مانند بسیاری از زوج های دیگر با یاد آوری روزهای خوب گذشته و مقایسه آن با روزهای کسالت آور کنونی حسرت بخورید و …. اگر تمامی این جملات برای شما آشنا به نظر می آید، به شما پیشنهاد می کنیم نکات زیر را در رابطه تان مد نظر قرار دهید.

 

تمرکز روی نکات مثبت زندگی

همیشه روی نکات مثبت زندگی تمرکز کنید، عوامل استرس زای روزانه می تواند به راحتی باعث شود که فراموش کنید که چقدر شریک زندگیتان را دوست دارید. عوامل منفی و استرس زا ممکن است نامرئی به نظر برسد اما مسلما باعث ایجاد مشکلات بزرگی خواهد شد.

برای شروع فرایند مهاجرت به کانادا کلیک کنید

حفظ سادگی

سعی کنید از تغیرات ساده شروع کنید. مثلا بجای اینکه مثل بقیه شنبه شب ها در آشپزخانه یا جلوی تلویزیون شام بخورید به پیک نیک بروید یا حتی این تغیر می تواند غذا خوردن روبروی شومینه ی خانه شما باشد.

ترسیم مسیر

اگر هردو شما علاقمند به چالش هستید سعی کنید یک میدان مسابقه دو نفره ایجاد کنید، که زمان کافی برای آموزش، کار گروهی و پروش مهارتهایتان را به شما بدهد و در نهایت یک فرصت برای رسیدن به خط پایان و دیدن تصویر دیگری از طرف مقابلتان که جدای از تصویری است که همیشه بعنوان زن و شوهر از یکدیگر داشتید.

کشف ناشناخته ها

به جای اینکه مثل همیشه به دیدن برنامه مورد علاقه خود، مثلا مسابقه هاکی و یا کنسرت خواننده محبوب خود بروید، سعی کنید تجربیات جدید و ناشناخته را امتحان کنید. به جای رفتن به تئاتر به دیدن یک فیلم خاص که در شهرتان به نمایش در می آید بروید. این فعالیت های نا آشنا بهترین فرصت برای صحبت کردن راجع به موضوعات جدید را با شریک زندگیتان به شما خواهد داد.

فرصت های روزانه

در نهایت عضویت در وب سایتهایی مانند LivingSocial و Groupon به شما کمک خواهد کرد که هر روز با چک کردن صندوق پستی ایمیلتان از ایده های منحصر به فرد و خاص مطلع شوید مثل یک تخفیف عالی برای آموزش چتر بازی یا زیپ لاین و یا حتی تخفیفات پارک های تفریحی، باغ وحش ها و موزه ها که هر کدام کمک بسیار زیادی به داشتن تحربیات جدید و هیجان انگیز با شریک زندگیتان خواهد کرد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]

0 دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن