دانشگاه مونترال (Universite de Montreal) در شهر دانشجو پذیر مونترال بهترین شهر دانشجویی جهان قرار دارد که شامل ۱۳ دانشکده شامل  هنر و  علوم، مهندسی، حقوق، پزشکی، موسیقی، الهیات و … است که رشته هایی نظیر آمار و ریاضیات، حقوق، مهندسی برق، مهندسی مکانیک، تغذیه ، روانشناسی، میکروبیولوژی ، پزشکی ، مددکاری اجتماعی و … را ارائه می دهد.

برای شروع فرایند مهاجرت تحصیلی به کانادا کلیک کنید

یکی از مزایایی که دانشگاه مونترال را نسبت به دیگر دانشگاه ها تا حدودی متمایز کرده است. مشاوره و کمک این دانشگاه به دانشجویان برای انتخاب رشته تحصیلی مورد علاقه آن هاست که می توانند در آن موفق باشند. همچنین، در اختیار گذاشتن مشاور در زمینه‌های تخصصی، بررسی روان‌شناسانه و هدایت متقاضی به سوی زمینه‌های منطبق با علاقه و استعداد او، مشاوران متخصص در آینده شغلی هر رشته و مشاوره در طول تحصیل برای رسیدن به بهترین سطح تحصیلی ممکن همچنین مشاوره‌هایی در مواردی مانند تغییر رشته، انتخاب رشته های بینابینی که امکان ادامه تحصیل در چندین رشته مختلف را در مقاطع بعدی فراهم می‌کند، کمک به رفع نقاط ضعف و هم‌چنین آشنا ساختن متقاضیان با برنامه‌های کوتاه‌مدت که می‌تواند در کمترین زمان ممکن متقاضی را به هدف خود برساند.

سایت دانشگاه مونترال: umontreal.ca

مجموعه مهاجرت برای ایرانیان و مشاوران متخصص این مجموعه شما را می توانند در هدایت و رسیدن به رشته مورد نظر خود در این دانشگاه و اخذ پذیرش از یکی از بهترین دانشگاه های جهان به صورت دلسوزانه و رایگان همراهی و مشاوره دهند. با ما در ارتباط باشید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]

0 دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن