برنامه مهاجرتی آتلانتیک (AIPP) سه ساله است که امسال از آن رونمایی شده و به کارفرمایان چهار استان آتلانتیک کانادا ، یعنی نیوفاندلند و لابرادور، نوااسکوشیا، نیوبرانزویک و پرینس ادوارد کمک می کند تا اتباع خارجی و فارغ التحصیلان بین المللی از دانشگاه ها را برای مشاغلی که نتوانسته اند نیروی کار برای آنها پیدا کنند استخدام کنند.

برای ثبت نام برنامه مهاجرتی اتلانتیک کانادا کلیک کنید

در حال حاضر تنها استانی که مجوز استخدام اتباع خارجی را از دولت کانادا دریافت نموده است ، استان  نیوفاندلند و لابرادور  است. دولت استان نیوفانلند و لابرادور از  اتباع خارحی واجد شرایط خواسته است با کارفرمایان معین تماس بگیرند.

این لیست ،  شامل ۱۷۲ کارفرمایی است که توسط دولت نیوفاندلند و لابرادور تحت برنامه آزمایشی مهاجرت اقیانوس اطلس (AIPP) تعیین شده اند  که سریعا کارگران واجد شرایط خارجی و فارغ التحصیلان بین المللی را با پیشنهاد شغلی از یک کارفرما تعیین شده برای اقامت دائم و مهاجرت به کانادا می پذیرد. آنها ، طیف گسترده ای از مشاغل استان را از کافی شاپ و رستوران تا شغل های مربوط به هوافضا را در برمی گیرد و اتباع خارجی با تحصیلات بین المللی می توانند با کارفرمایان منصوب به استخدام تماس بگیرند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]

0 دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن