بر اساس آمار وب سایت rentseeker هر سال آمارهای مختلفی درباره سطح زندگی مردم، قیمت ها و… منتشر می شود که بسیار مورد توجه مردم کانادا است. یکی از این آمارها قیمت های اجاره و میزان افزایش آن در ابتدای شروع هر سال است. بر اساس داده های منتشر شده در سال ۲۰۱۸ میانگین قیمت های اجاره افزایش نخواهد یافت و مانند سال گذشته مونترال رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

یکی از دلایل مهم انتخاب مونترال برای زندگی، پایین بودن هزینه اجاره در این شهر است. همینطور هزینه  ماهانه در  مونترال همیشه  کمتر از سایر مراکز شهری کانادا بوده است و بر همین مبنا در قیمت ها تغییری حاصل نشده است.  این آمار نشان می دهد برای پیدا کردن آپارتمان نشان می دهد  که مونترال همچنان یکی از مقرون به صرفه ترین شهرها برای سکونت در کانادا است.

برای شروع فرایند مهاجرت به کانادا کلیک کنید

برهمین اساس، اجاره آپارتمان یک خوابه در مونترال به طور متوسط ۶۹۸ دلار هزینه دارد. در تورنتو همین آپارتمان ۱،۱۹۴ دلار است یا در ونکوور باید  ۱،۲۲۳ دلار در هر ماه باید هزینه  کنید. نرخ واگذاری واحدهای یک خوابه در مونترال حدود ۳٫۳ درصد است، به این معنی که ۳٫۳ درصد از کل آپارتمانها جهت اجاره قابل دسترس هستند. در حالی که پیدا کردن یک آپارتمان در تورنتو یا ونکوور بسیار سخت است، با نرخ  ۱٫۱٪ در تورنتو و ۰٫۹٪ ونکوور. بین سه شهر بزرگ کانادا یعنی تورنتو، مونترال و ونکوور، شهر مونترال شهر مقرون به صرفه تری بوده است.

[تعداد: 1   میانگین:  5/5]

0 دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن