دانشگاه کلگری (University of Calgary) در شهر  کلگری، در جنوب استان آلبرتای کانادا و در جوار رشته کوه های راکی قرار گرفته است. این شهر جزء مهم ترین قطب های اقتصادی کشور کانادا است.

دانشگاه کلگری دارای ۳۱۰۰۰ دانشجو با بیش از ۲۰۰ رشته مختلف در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای حرفه‌ای است. رشته های متنوعی در این دانشگاه از جمله، مهندسی برق، حقوق، مدیریت بازرگانی، پزشکی، پرستاری، داروسازی و … ارائه می گردد.

برای شروع فرایند ثبت نام مهاجرت تحصیلی کلیک کنید

از دانش‌آموختگان مشهور این دانشگاه می توان به جیمز گوسلینگ (James Gosling) برنامه نویس و مخترع زبان جاوا، استیون_هارپر (Stephen Harper)، بیست و دومین نخست وزیر کانادا، رابرت تریسک (Robert Thirsk)، فضانورد کانادایی، گارت کمپ (Garrett Camp) عضو هیئت مدیره شرکت #اوبر (Uber) و  لینداتیلور (Linda Taylor) مدیر اوای جی (OAJ) نام برد. شایان ذکر است جیمز گوسلینگ هم اکنون استاد دانشکده کامپیوتر این دانشگاه می باشد.

تعدد دانش آموختگان برجسته این دانشگاه، نشان از امکان مطالعات بین المللی، داوطلبانه، کار و برنامه های تحقیقاتی همزمان با توسعه تنوع و ارتقای یادگیری، آموزش و تحقیق در زمینه‌های جهانی و بین المللی و ورود به  بازار کار بین المللی و حرفه ای را نوید می دهد.

این دانشگاه جزء ۲۰۰ دانشگاه برتر جهان طی رتبه بندی سالهای اخیر وبسایت QS و Times می باشد. همچنین، این دانشگاه جزء دانشگاه های برتر در زمینه جذب بودجه تحقیقاتی در کانادا می باشد.

وبسایت دانشگاه کلگری : www.ucalgary.ca

تماس با مجموعه مهاجرت برای ایرانیان و تکمیل فرم ارزایابی رایگان آغاز مسیر اخذ پذیرش از دانشگاه کلگری است. از هم اکنون، با ما در ارتباط باشید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]

1 دیدگاه

نحوه استفاده از کیت تخمک گذاری · ژانویه 2, 2020 در 9:06 ق.ظ

خوشمان امد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن