برنامه نیروی متخصص استان

OID با عنوان International Skilled Worker: Occupation In-Demand

 با ظرفیت ۱۰۰۰ نفر بامداد دوشنبه اول ژانویه  ۲۰۱۸ به طوری ناگهانی و غیر منتظره بازگشایی شد.

رنامه SINP دارای زیرشاخه های متفاوتی است که ما در اینجا به توضیح برنامه مهاجرتی International Skilled Worker می پردازیم که خود دارای سه زیرشاخه است:

Employment Offer
Occupation In-Demand یا OID
Saskatchewan Express Entry یا EE
زیرشاخه اول کاربرد چندانی ندارد چرا که متقاضیان نیاز به پیشنهاد کار از سوی کارفرما Job Offer دارند. زیرشاخه های اصلی همان OID و EE هستند که این دو برنامه به صورت کلی تا حد زیادی به هم شبیه هستند ولی تفاوت هایی هم باهم دارند. به طور کلی، اساس هر دو برنامه داشتن سابقه کار در فهرست مشاغل موردنیاز این استان است.

۲٫ فهرست مشاغل موردنیاز این استان از این لینک در دسترس است.

۳٫ این برنامه مهاجرتی برای پناهندگان نمی باشد.

۴٫ ارسال پرونده برای ساسکچوان بصورت آنلاین بوده و تشکیل پروفایل آنلاین از هم اکنون میسر است.

۵٫ استان ساسکچوان ظرفیت پذیرش این برنامه مهاجرتی در سال ۲۰۱۷ را از طریق EE از ۱۷۰۰ نفر به ۲۶۰۰ نفر و همچنین ظرفیت پذیرش متقاضی از روش In-Demand را از ۳۰۰۰ نفر به ۳۳۰۰ نفر افزایش داد. تاکنون ۲۶۰۰ پرونده EE و ۲۳۰۰ پرونده OID  برای سال ۲۰۱۷ پذیرفته شده اند که با اعلام امروز اول ژانویه ظرفیت هر دوی این برنامه ها برای سال ۲۰۱۷ تکمیل شد.

۶٫ این برنامه براساس شغل متقاضی یا ناک NOC است و نه مدرک تحصیلی. به عبارتی این برنامه ناک-محور است. مدرک تحصیلی بصورت مستقیم شما را مجاز به شرکت در این برنامه نمی کند، اما به طور غیر مستقیم تاثیرگذار است.

سسکچوان یا ساسکچوان Saskatchewan استانی سبز و آفتابی در غرب کشور کانادا می باشد، که از سمت شرق با استان منیتوبا Manitoba و از سمت غرب در همسایگی استان آلبرتا Alberta قراردارد. مرکز آن رجینا و کلان شهر آن سسکتون است.

آیا میدانید اولین گام برای مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت دایم کانادا تکمیل فرم ارزیابی رایگان است!

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]

0 دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن