بهترین شهرهای کانادا برای مهاجرت به کانادا

همزمان با تصمیم به مهاجرت به کانادا شما احتمالا یکی از شهرهای کانادارا برای مهاجرت در ذهن خود دارید و یا ممکن است هنوز در مورد مقصد نهایی خود مردد باشید.

بسیاری از مهاجران بر اساس عوامل مختلفی مانند آشنا و یا فامیلی که در آن نزدیکی زندگی میکند و یا شرایط اقتصادی و فرهنگی آن شهر محل آینده زندگی خود را مشخص میکنند.

کانادا شهر ها و ایالت های مختلف با شرایط زندگی متفاوتی دارد و بهتر است شما قبل از مهاحرت به کانادا در مورد این مناطق اطلاعات کافی کسب کنید تا بهترین مکان ممکن را برای زندگی انتخاب کنید.

مجله moneysense در سال ۲۰۱۳ لیستی از شهرهای کانادا که مناسب برای مهاجران خارجی مناسب  هستند را منتشر کرده است و در آن به مسائل مختلفی مانند نرخ بیکاری، رشد جمعیت، میزان جرم و خشونت، نرخ املاک، هزینه های حمل و نقل، آب و هوا، درصد و مهاجران آن شهر و میانگین درآمد در آن شهر ها پرداخته است.

در مجموع میتوان گفت بهترین ایالت های زندگی برای مهاجران در کانادا

 ایالت انتاریو،اتاوا

یکی ازمهمترین شهرهای کانادا اتاوا می باشد.هر ساله تعداد زیادی از مهاجران در این شهر اسکان می کنند.

اتاوا از نظر وسعت شهری نه خیلی بزرگ و نه کوچک میباشد و فضای شهری سر سبزی دارد. در این شهر پارک های زیادی وجود دارد. هم چنین سامانه های کمک دهنده ای مانند OSICO و LINK در این شهر طراحی شده است که به مهاجران جدید کمک زیادی میکند تا زندگی جدید خود را شروع کنند.

کیفیت زندگی در اتاوا

این شهر از نظر رتبه بندی چهاردهمین شهر دنیا و دومین شهر در قاره آمریکا قرار دارد. . میتوان گفت بهترین شهر کانادا برای زندگی میباشد. در این رتبه بندی مسائلی مانند نرخ بیکاری، رشد جمعیت و نرخ جرم و خشونت اعمال شده است.

کیفیت زندگی در اتاوا

فرصت های شغلی در اتاوا

بسیاری از مهاجران البته این شهر را به خاطر فرصت های شغلی خارق العاده، و اینکه زبان اصلی این شهر انگلیسی است انتخاب میکنند. آب و هوای اتاوا با اینکه معمولا آفتابی است اما زمستان های سرد و برفی دارد و هم چنین و بهار و پاییز نیست تغییرات هوا ناگهانی و متناوب است. 

فرصت شغلی در اتاوا

نرخ در آمد در اتاوا

نرخ در آمد ها نیز در این شهر نسبت به سایر شهر را بهتر است طوری که میانگین درآمدی در کانادا سالانه ۸۱۰۰۰ دلار میباشد اما در این شهر مهاجران میتوانند به طور میانگین ۸۹۰۰۰ دلار درآمد داشته باشند. تنها نکته منفی این شهر نرخ بالای اجاره خانه می باشد که آن هم در مقایسه با بزرگترین شهرهای کانادا کمتر است.

بودجه مالی اتاوا

 

 

ایالت انتاریو،واترلو

از کوچکترین شهرهای کانادا می توان به واترلو در ایالت انتاریو اشاره کرد . مهاجران تازه در انتخاب مکان زندگی و نوع خانه خود می توانند با اختیار عمل بیشتری وارد شوند. هم چنین این شهر علاوه بر این که یک شهر غنی از نظر اهمیت فرهنگ و هنر می باشد دانشگاه ها و مدارس با سطح آموزشی خیلی خوبی نیز دارد.

 

 

 

 

واترلو ایالت انتاریو

ایالت انتاریو،برلینگتون

با این که بورلینگتون یک شهر صنعتی میباشد این شهر دارای نما های بسیار زیبا و پارک های باورنکردنی می باشد که خانه های این شهر را به آرامش بخش ترین مکان ها برای زندگی تبدیل کرده است. علاوه بر این بورلینگتون از امنیت بالایی نیز برخوردار است.

ایالت انتاریو،برلینگتون

ایالت کبک،گاتینیو

کبک با ۸.۲ میلیون جمعیت یکی از بزرگترین ایالت های کانادا می باشد. شهر گاتینیو در غرب ایالت کبک چهارمین شهر بزرگ این ایالت می باشد. از آن جا که این شهر بسیار نزدیک به اتاوا میباشد ولی از نظر هزینه های زندگی خیلی ارزان تر از اتاوا است.

بسیاری از مردم این شهر در اتاوا کار میکنند. مهاجرانی که به این شهر مهاجرت میکنند میتوانند با زبان و فرهنگ فرانسوی آشنا شوند و هم چنین کسانی که به هر دو زبان انگلیسی و فرانسوی مسلط هستند در این شهر فرصت های شغلی خیلی خوبی در انتظارشان است.

Gatineau ایالت کبک

 

ایالت کبک،بروسار

این شهر یکی از شهر هایی است که درآمد بالایی دارد. هم چنین از نظر میزان جرم و جنایت یکی از پایین ترین نرخ ها را در کانادا دارد. زبان رسمی در این شهر فرانسوی است اما جوامع کوچکی از مهاجران نیز وجود دارند که به زبان های دیگری مانند چینی، اسپانیایی و فارسی نیز صحبت می کنند. یکی از ویژگی های این شهر جمعیت بالای مهاجران  است به طوری که ۳۶ درصد جمعیت آن را مهاجران تشکیل می دهند.

 ایالت بریتیش کلمبیا،دلتا

این شهر جمعیت بالایی از مهاجران آسیای شرقی به خصوص چینی را داراست. افرادی که میخواهند زندگی در محله های آرام و خلوت همراه با طبیعت زیبا و آب و هوای خوب را تجربه کنند این شهر یکی از بهترین انتخاب ها می باشد.

ایالت بریتیش کلمبیا،سانیج

این شهر یکی از زیبا ترین شهرهای کانادا برای زندگی می باشد و امکانات تفریح و سرگرمی در آن فراوان است. مهاجران معمولا این شهر را به خاطر کیفیت بالای زندگی انتخاب میکنند. البته باید این نکته را در نظر بگیریم که هزینه های زندگی در این شهر بالا می باشد.

ایالت ساسکاچوان،رجینا

رجینا یکی از شهرهای کانادا است که وضعیت نظام سلامت آن سراسر کانادا زبان زد است. هم چنین علاوه بر قیمت پایین خانه ها حمل و نقل عمومی به قدری در این شهر خوب است که بیشترین فاصه ها را می توانید تنها در ۲۰ دقیقه بروید. آب و هوای رجینا سرد و خشک می باشد.

ایالت ساسکاچوان،رجینا

 ایالت آلبرتا،سنت آلبرتا

این شهر یکی از بکر ترین مناطق طبیعی و هم چنین پاک ترین هوا را در سراسر کانادا دارد. نرخ پایین جرم و جنایت این شهر را به یکی از مقاصد مهاجران تبدیل کرده است. هم چنین میانگین درآمدی و میانگین قیمت خانه ها نیز در سنت آلبرتا خیلی مناسب است. اگر فردی هستید که عاشق مسافت های طولانی دویدن، دوچرخه سواری و پیاده روی در طبیعت هستید سنت آلبرتا باید حتما جزو انتخاب های شما باشد.

هم چنین این شهر یکی از بهترین شهرهای کانادا از نظر وضعیت نظام سلامت می باشد. 

 ایالت آلبرتا،سنت آلبرتا

 ایالت انتاریو،گوئلف

در گوئلف پیدا کردن کار بسیار راحت است. این شهر با جمعیت ۱۲۰۰۰۰ نفر یکی از شهر های کوچک ایالت انتاریو محسوب می شود. اما با این حال این شهر از نظر کیفیت زندگی یکی از بهترین شهر های کانادا می باشد. آب و هوای این شهر در زمستان ها سرد و تابستان ها گرم می باشد و هم چنین بارش های سنگین برف و باران هر ساله در این شهر حضور دارد. 

  ایالت انتاریو،گوئلف

 ایالت آلبرتا،ادمونتون

این شهر دومین شهر بزرگ ایالت آلبرتا محصوب میشود و جامعه مهاجر اروپایی که ۲۶ درصد جمعیت این شهر را تشکیل می دهند بزرگترین گروه مهاجران به این شهر می باشند. هم چنین این شهر بزرگترین دانشگاه های کانادا را دارد و از این نظر میتوان گفت جمعیت دانشجویی این شهر نیز نسبتا بالاست.

ادمونتون، ایالت آلبرتا

ایالت آلبرتا،کلگری

در میان تمام شهر های ایالت آلبرتا کلگاری بهترین شهر ممکن برای مهاجرت می باشد. نرخ جرم و جنایت، نرخ بیکاری و امنیت در بهترین سطح خود قرار دارند. این شهر از نظر معماری یکی از شاهکار های جهان محسوب می شود چرا که در مناطق مختلف این شهر بافت ساختمان ها و رستوران های فرهنگ های مختلف مانند رستوران های چینی، عربی و آسیایی فراوان اند. آب و هوای این شهر در بیشتر روزهای سال آفتابی می باشد و از نظر قیمت خانه نیز کلگاری یکی از شهر های مناسب از نظر قیمت خانه می باشد.

ایالت آلبرتا،کلگری

امیدواریم این مقاله شما را در مسیر مهاجرت و اسکان تان در کانادا یاری دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و گفت و گو تخصصی با مشاورین و وکلای مهاجرت با ما در تماس باشید.

آنها می توانند شرایط مهم برای اخذ تابعیت و اقامت کانادا در اختیار شما به صورت رایگان قرار دهند و شما در صورت نیاز برای آن اقدام کنید.

 راه ارتباطی با مهاجرت برای ایرانیان
دفتر کانادا
۰۰۱۵۱۴۴۶۲۲۸۴۰

دفتر تهران
۰۲۱۴۴۸۰۱۰۷۸
۰۲۱۴۴۸۱۰۰۱۴

?وبسایت
http://iranianmigration.ir/canada-assessment/

[تعداد: 1   میانگین:  5/5]

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن