استان انتاریو، افزایشی در سهمیه ی سال ۲۰۱۸ را اعلان و همچنین برنامه ی محبوب اولویت سرمایه ی انسانی خود را به همراه ۷ برنامه ی دیگر بازگشایی نموده است. برنامه ی مهاجرت استانی انتاریو (OINP) مجوز انتخاب ۶,۶۰۰ مهاجر در سال ۲۰۱۸ را که ۶۰۰ نفر بیش تر از آمار سال ۲۰۱۷ است، از دولت فدرال دریافت نموده است.

OINP همچنین اظهار داشت که صدور اظهارنامه ی علاقمندی (NOI) برای متقاضیان واجد شرایط برنامه ی اولویت سرمایه ی انسانی همراستا با اکسپرس اینتری را از سر خواهد گرفت. این برنامه برای استان انتاریو این امکان را فراهم می کند که بانک اطلاعاتی اکسپرس اینتری دولت فدرال را  جستجو و داوطلبینی که حداقل ۴۰۰ امتیاز در سیستم CRS دارند و سایر معیارها را نیز برآورده می کنند، انتخاب نماید.

هر یک از داوطلبین اکسپرس اینتری که دارای گواهی انتخاب استانی هستند، ۶۰۰ امتیاز دیگر  در امتیاز cRS خود دریافت می کنند که آنها را در موقعیت دریافت دعوت نامه اقامت دائم کانادا قرار می دهد.

برنامه ی اولویت سرمایه انسانی، NOI ها را در برخی از موقعیت های خاص سال ۲۰۱۷ صادر کرد، از جمله بازگشایی در انتهای جولای که شرایط امتیاز cRS برای داوطلبین اکسپرس اینتری که دارای سابقه ی کار در برخی از مشاغل مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات بودند، به ۴۰۰ امتیاز کاهش یافت.

مشاغل فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در اولویت برنامه ی اکسپرس اینتری انتاریو

هر کسی که از طریق برنامه ی اولویت های سرمایه انسانی، NOI را دریافت نماید، ۴۵ روز زمان دارد تا درخواست خود برای مهاجرت استانی را به صورت آنلاین ارائه نمایند.

دو برنامه ی دیگر همراستا با سیستم اکسپرس اینتری مختص به استان انتاریو، برنامه ی نیروهای متخصص فرانسوی زبان و برنامه ی نیروهای فنی و حرفه ای می باشد که بازگشایی شده اند و NOI ها را صادر خواهند کرد.

شروع مجدد برخی روش های مهاجرتی استان انتاریو

در حال حاضر، ۵ برنامه ی دیگر OINP نیز درخواست ها را پذیرش می کنند. این برنامه ها به صورت زیر هستند:

پیشنهاذ شغل از کارفرما: برنامه ی نیروهای کار خارجی
پیشنهاد شغل از کارفرما: برنامه ی دانشجویان بین المللی
پیشنهاد شغل از کارفرما: برنامه ی مهارت های مورد تقاضا
برنامه ی شرکت ها
برنامه ی کارآفرینان

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]

0 دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن