تحقیقات اداره کار کانادا و شرکت Randstad Canada  نشان می دهد که مشاغلی همانند تحلیلگر تجارت، مدیر پروژه های کامپیوتری و مهندس کامپیوتر در میان ۱۰ شغل مورد نیاز بازار کانادا در سال میلادی ۲۰۱۸ برابر ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ شمسی است.

مبنای تحقیقات براساس موارد زیر است:
– پستی که در شرکت برای کار جدید آگهی شده
– تعداد شغل ها تقاضا شده
– شهر هایی که این آگهی در ان انجام شده

در میان ۱۰ شغل مورد نیاز مشاغل مرتبط با تکنولوژی و کامپیوتر به تعداد فراوان و در همه جای کانادا دارای بازار کار خوبی است. به صورتی که نخست وزیر کانادا، اقای جاستین ترودو در هنگام بازدید از سانفرانسیسکو به تمام کمپانی های آی تی امریکا پیشنهاد مشوق های مالی برای حضور در کانادا را داد.

مشاغل با تقاضای بسیار بالا
بخش کامپیوتر کانادا در حال رشد و توسعه با سرعت بسیار بالا است. شرکت های کانادایی تمایل و تقاضای عالی برای استخدام مهندسین این بخش علی الخصوص برنامه‌نویس کامپیوتر (که اغلب در انگلیسی programming یا coding گفته می‌شود) که فرآیند نوشتن، اشکال زداییdebug و نگهداری کد منبع source code  برنامه کامپیوتررا برعهده داردو افراد دارای تخصص full stack developers و FrontEnd و BackEnd و Java و SQL و  Python و .net  را دارند.
همچنین طبق گزارش منتشر شده، ۵ شغل زیر بیشترین تقاضا را دارند:

۱- مدیر پروژه
۲- مهندس نرم افزار
۳- توسعه دهنده وب
۴- تحلیل گر سیستم
۵- توسعه دهنده JAVA

بخش کامپیوتر کانادا حدود ۴۸۸هزار شغل در زمینه کامپیوتر ایجاد کرده که ۱۱۵۰۰ عدد نیز در سال ۲۰۱۷ به آن اضافه شده است. که حدود ۵۰% از این رقم (۵۰۰۰عدد) در تورنتو و (۲۰۰۰ عدد) در مونترال بوده است.
در حال حاضر نیز روشهای زیادی برای مهندسین جوان این بخش که دانش زبان انگلیسی یا فرانسه می دانند من جمله روش نیروی متخصص کبک و اکسپرس اینتری فدرال و برنامه بریتیش کلمیبا وجود دارد. همچنین در بخش روش “جذب استعداد های جهانی  Global Talent stream” زمان بررسی پرونده ها و دریافت ویزای کار به کمتر از ۶ ماه رسیده.
همچنین استانهای ساسکاچوان، منیتوبا، نیوبرانزویک، نوااسکوشیا در سال ۲۰۱۸ برای مشاغل مرتبط با کامپیوتر تقاضا اعلام می کنند که در کانال تلگرام موسسه گنجی اطلاع رسانی خواهد شد.

از سوی دیگر بعد از رشته های مرتبط با کامپیوتر مشاغل زیر در سال ۲۰۱۸ میلادی بیشترین بازار کار فعال را خواهند داشت و متقاضیان می توانند با داشتن دانش زبان و سن زیر ۳۵ برای استخدام در کانادا امیدوار باشند :

کارمند فروش و بازاریابی
حسابدار
مهندس پروژه و ساخت
تحلیل گر اقتصاد و تجارت
کارمند خدمات مشتر
مدیر حسابداری
مسول بخش انبار، لجستیک، ارسال

برای ثبت نام در فرم اقامت یه این لینک مراجعه کنید

[تعداد: 1   میانگین:  3/5]

1 دیدگاه

محمد · آوریل 26, 2018 در 10:09 ق.ظ

سلام
ما به همراه یک گروه از متخصصین حوزه وب گروه تلگرامی جامعه وبمستران
ایران را لانچ کردیم.
با توجه به اینکه شما هم در این زمینه فعال
هستید خوشحال می شیم به ما بپیوندید تا تعاملات مفیدی باهم داشته باشیم
لینک گروه خدمتتون

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن