اقتصاد رو به رشد کانادا فرصت هایی را برای مردم در بخش های مختلف صنعت فراهم می کند. نه تنها این مورد، بلکه تقاضای زیادی برای متخصصان تحصیل کرده و با تجربه وجود دارد که به دنبال گسترش افق زندگی خود هستند و به طور فعال در بخش های مربوطه همکاری می کنند. در ادامه مقاله به امتیاز مهاجرت به کانادا ۲۰۱۸ بیشتر اشاره شده است.

اخذ امتیاز مهاجرت به کانادا ۲۰۱۸
کانادا دارای یکی از بزرگترین اقتصادها در دنیا است. به همین دلیل است که فرصت های شغلی بسیاری برای حرفه ای ها از سراسر جهان ارائه می شود و یک مقصد محبوب برای مهاجرت است. ایالت های مختلف کانادا دارای تخصص های مختلف هستند. به عنوان مثال Nova Scotia که بسیار محبوب است، برای مهاجران حرفه ای بخش خدمات یک بازار بزرگ را ارائه می دهد. به طور مشابه، British Columbia برای تولید و استخراج منابع معروف است و اکنون شروع به سرمایه گذاری بسیار زیادی در بخش فناوری اطلاعات کرده است. Alberta نیز تبدیل به نیروی اصلی در بخش فناوری اطلاعات کانادا شده است و به عنوان یکی از بهترین ایالت های ارائه کننده خدمات برای متخصصان IT برای رفتن به کانادا به حساب می آید.

برای پرکردن فرم ثبت نام مهاجرت کلیک کنید

امتیاز حقوق شهروندی کانادا

یکی دیگر  از دلایل محبوبیت کانادا در بین جامعه مهاجرت بین المللی سیستم حقوق بشری بسیار آزاد است. به عنوان یک مهاجر مقیم دائم کانادا، شما قادر خواهید بود از تقریبا تمام حقوق و امتیازات شهروندان کانادا برخوردار شوید. مزیت دیگر این است که پس از ۳ سال زندگی در کانادا می توانید شهروند کامل آن شوید. دولت کانادا بسیار لیبرال است و از مهاجران بین المللی استقبال می کند. شخصیت ملی شامل مهاجران از سراسر جهان است پس شما می توانید بخشی از جوامع تشکیل دهنده مردم از نقاط مختلف جهان باشید.

خدمات بهداشتی کانادا

کانادا خدمات بهداشتی کاملا رایگان را برای تمام شهروندان و ساکنان دائم آن ارائه می کند. این بدان معنی است که شما نیازی به صرف هزینه ای برای دریافت خدمات بهداشتی در سطح جهانی نخواهید داشت. این یکی از دلایلی است که چرا کانادا بهتر از حتی ایالات متحده است، جایی که مراقبت های بهداشتی رایگان یک رویای دست نیافتنی است. به محض اینکه شما به طور رسمی وضعیت PR را در کانادا دریافت می کنید، می توانید از خدمات بهداشتی رایگان ارائه شده توسط دولت کانادا استفاده کنید. همچنین کانادا دارای یکی از بهترین سیستم های مراقبت های بهداشتی عمومی در جهان است که با تحقیقات و برنامه های کاربردی در سطح پیشرفته تکمیل شده است. یکی دیگر از چیزهای مهم در مورد سیستم مراقبت بهداشتی کانادا این است که شامل همه اعضای خانواده شما نیز خواهد شد.

تحصیلات رایگان در کانادا

تحصیل رایگان در کانادا برای تمام شهروندان و ساکنان دائم این کشور ارائه می شود، این بدان معنی است که بچه های شما با شروع یک زندگی عالی در یکی از بهترین سیستم های آموزشی در جهان، شروع به رشد خواهند کرد. شما می توانید تمام پولی را که می خواهید برای تحصیلات با کیفیت فرزندان خود هزینه کنید، آن را برای ملک سرمایه گذاری کنید یا حتی به بچه های خود برای شروع کسب و کار بپردازید. کانادا یک مقصد گردشگری محبوب است و به عنوان یک شهروند می توانید در هر مکانیی از کانادا که در آن زندگی می کنید، سفر کنید. شما می توانید از آبشار نیاگارا شگفت انگیز، از بزرگترین بازار آمریکای شمالی دیدن کنید یا از هر یک از جنگل های ملی کانادا در هر زمان که مایل هستید بازدید کنید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن