در برنامه مهاجرتی به کانادا از سال ۱۹۹۴، فعالیت های مهم و روش های مهاجرت به کانادا برای هزاران نفر ارائه می شود. کانادا یک گزینه عالی برای کسانی است که مایل به زندگی در محیط پایدار و بی نظیر می باشند. مهاجرت به کانادا به عنوان پایه ای برای رشد اقتصادی در نظر گرفته می شود. مردم آداب و رسوم، آیین ها و فرهنگ را به خط مقدم سیاست های فعلی دولت می رسانند.

شرایط و روش های مهاجرت به کانادا
برای ورود به کانادا با استفاده از سیستم مبتنی بر نقطه منحصر به فرد به نام سیستم رتبه بندی جامع اکسپرس (CRS) تعیین می شود. برای ورود به سیستم CRS کانادا، شناسایی مهاجران بالقوه است که احتمالا تا زمانی که در کانادا زندگی می کنند، از لحاظ اقتصادی موفق شوند. برای انجام این کار به طور موثر، CRS اکسپرس ورودی را برای عواملی که شهروندی و مهاجرت کانادا (CIC) در پی موفقیت اقتصادی در آینده برای مهاجرین جدید به کانادا پیدا کرده است، برآورده می کند. عوامل سنوات ورود به کانادا عبارتند از سن، سطح تحصیلات، شرایط تحصیلی فرانسوی یا انگلیسی و همچنین تجربه کار قبلی در کانادا.

سیستم مهاجرتی کانادا
Express Entry یک سیستم انتخاب مهاجرتی ساده، سریع و کارآمد است که به مدت ۶ ماه به کارکنان ماهر واجد شرایط اقامت دائم ارائه می دهد. استان کبک، ۵۰،۰۰۰ مهاجر را به کانادا می پذیرد. به این صورت که پرسشنامه ای را تکمیل می کنید و در عرض ۱-۲ روز، یک ارزیابی رایگان از شرایط تحصیلی خود برای اقامت کانادا تحت سیستم ورودی اکسپرس، برنامه مهاجرت به کبک کانادا و برنامه های نامزد استان دریافت خواهید کرد.

متقاضی کارگر ماهر شامل طبقه کارگر فدرال ماهر، کارگر ماهر کبک، کلاس متقاضیان استان و کلاس تجربه کانادا می باشد. این موضوع مبتنی بر موقعیت و اقامت دائم داوطلب است که متقاضیان قادر به نشان دادن توانایی تبدیل شدن به قطب اقتصاد در کانادا هستند. پیشنهاد استخدام از کارفرمای کانادایی لازم نیست.

برای شروع فرایند مهاجرت کلیک کنید 

مهاجرت کاری به کانادا
یک متقاضی کسب و کار از مجموعه ی سرمایه گذار و کارآفرین تشکیل شده است. بدین وسیله به طور گسترده ای تعریف می شود که دارای یک ارزش خالص شخصی است و شرایط فرد مورد نظر را صاحب کسب و کار کنترل می کند یا اینکه کارکنان را به صورت تمام وقت در دولت یا شرکت های خصوصی مدیریت می کند. یک متقاضی کسب و کار همچنین می تواند شامل یک فرد کارمند باشد که درگیر فعالیت های فرهنگی، هنری، ورزشی و کشاورزی در کانادا می شود. پرسشنامه را برای دریافت یک ارزیابی رایگان از شرایط تحصیلی خود برای اقامت دائم کانادا به عنوان یک متقاضی پر می کنند.

کار در کانادا
قبل از ورود به کانادا شروع به آماده شدن برای اشتغال کنید. CanPrep برنامه اشتغال رایگان است که برای افراد آموزش دیده بین المللی که در دو تا ۱۲ ماه آینده به کانادا منتقل می شوند طراحی شده است، همچنین افراد می آموزند که چگونه در جستجوی کار در کانادا، شرکت در مربیگری آنلاین، یادگیری نحوه موفقیت در محل کار کانادا، درک صنعت یا بخش خود در کانادا، باشند. این برنامه تضمین می کند که شما در کانادا به خوبی آماده می شوید تا با کارفرمایان احتمالی ارتباط برقرار کنید و مکان هایی را پیدا کنید که به طور کامل از مهارت ها و آموزش های خود استفاده خواهید کرد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن