تنها راه اطمینان از اینکه شما وام مسکن در کانادا دریافت خواهید کرد، این است که به یک بانک بروید و پیش تایید وام مسکن را دریافت کنید.  وام دهنده پس از آن متعهد به وام دادن به شما با شرایط مشخص شده است. در این مرحله، شما تحت هیچ اجباری برای گرفتن وام مسکن نیستید، و این امر تعیین می کند که آیا شما واجد شرایط هستید یا خیر.

دریافت وام مسکن در کانادا
اگر شما کانادایی هستید یا اگر مدت ها در کانادا زندگی می کنید، بانک ها سابقه اعتبار کانادایی شما را بررسی می کنند تا تعیین کنند که آیا آنها به شما وام خواهند داد. اگر سابقه اعتباری ندارید، با گرفتن وام های کوچک از بانک خود و پرداختن به موقع، یک سابقه برای خود بسازید. یک کارت اعتباری دریافت کنید و از آن مسئولانه استفاده کنید. شما همچنین به یک سپرده نقدی و یک شغل یا یک منبع درآمد برای خانه مورد نظرتان نیاز دارید.

شرایط وام مسکن در کانادا
اگر تازه به کانادا آمده اید، ممکن است بر اساس سابقه خارج از کشور خود وام جهت خرید  املاک در کانادا دریافت کنید. این کار برای مثال می تواند از طریق بانک تجارت امپریال کانادا انجام می شود. در این مورد، شما به اندازه کافی پول لازم برای تأمین حداقل ۲۵ تا ۳۵ درصد خانه خود را به دست خواهید آورد.

اگر پیشنهاد کار در کانادا دارید، می توانید با سپرده های کمتر ادامه دهید. اگر شما در کانادا مشغول به کار نیستید، بعضی از وام دهندگان ممکن است از شما بخواهند پول کافی برای پرداخت مبلغ یک ساله وام در یک حساب بانکی بپردازید. برخی از وام دهندگان ممکن است شرایط بهتری به شما ارائه کنند، اما احتمال دارد که نرخ بهره بالاتری را دریافت کنند.

برای شروع فرایند مهاجرت کلیک کنید

وام دهندگان در کانادا

اگرچه ممکن است تصمیم بگیرید که بعدا وام دهندگان را تغییر دهید، مهم است که با وام دهنده و گزینه های وام مسکن که از ابتدا به شما ارائه می دهند، راحت باشید. اگر بعد از امضای قرارداد وام، وام دهنده خود را عوض کنید، ممکن است پیش پرداخت را به عنوان جریمه از شما دریافت کند. اطمینان حاصل کنید که شرایط و ضوابط قرارداد وام مسکن خود را بطور کامل متوجه شده اید. وام دهندگان مختلف ممکن است نرخ بهره و شرایط متفاوت برای محصولات مشابه داشته باشند. با چند وام دهنده صحبت کنید تا اطمینان حاصل کنید که بهترین وام را برای نیازهای خود دریافت می کنید. وام دهندگان بطور مستقیم به شما وام می دهند. وام های مسکن از طریق چندین نوع وام دهندگان در دسترس هستند:

بانک ها
اتحادیه های اعتباری
شرکت های وام مسکن
شرکت های بیمه
موسسه امانی
شرکت های وام
اتحادیه های اعتباری
روند پرداخت وام مسکن در کانادا

برای واجد شرایط بودن وام مسکن، شما باید به وام دهنده خود ثابت کنید که توانایی پرداخت مبلغ درخواستی را دارید. آنها از اطلاعات مالی شما برای محاسبه هزینه های ماهانه مسکن و کل بدهی مالی شما برای تعیین توانایی پرداختی شما استفاده می کنند. روند قبل از تصویب جهت وام این است که یک وام دهنده بالقوه وام مسکن به منابع مالی شما نگاه کند تا بتواند حداکثر مبلغی را که به شما قرض داده می شود و میزان بهره ای که باید بپردازید را تعیین کند. شما می توانید:

از حداکثر مقدار یک وام که شما می توانید واجد شرایط آن باشید، آگاهی پیدا کنید.
میزان پرداخت های وام خود را برآورد کنید.
با توجه به وام دهنده، نرخ بهره را برای ۶۰ تا ۱۲۰ روز ببندید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]

0 دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن