کانادا از لحاظ وسعت، دومین کشور پهناور جهان است و برای چشم انداز وسیع، دست نخورده و میراث چند فرهنگی خود مشهور است. کانادا از چندین دهه گذشته یکی از محبوب ترین کشورها برای دریافت ویزای دائمی اقامت بوده است. هزاران نفر از مهاجران خواستار رفتن به کانادا برای کار و زندگی با خانواده های خود هستند. در ادامه مقاله به شرایط مهاجرت به کانادا ۲۰۱۸ بیشتر اشاره شده است.

مزایا و شرایط مهاجرت به کانادا ۲۰۱۸
روند مهاجرت انعطاف پذیر ارائه شده توسط پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) موجب می شود که گرفتن ویزای PR کانادا راحت و به صورت دلخواه باشد. با این وجود تعداد کمی برای این امر انتخاب می شوند علت اصلی این است که، درخواست را به صورت تصادفی انجام می دهند و قوانین را به صورت دقیق در پیش نمی گیرند. در نتیجه، درخواست نامه آنها منجر به ارائه اطلاعات ناقص و نادرست می شود. در برخی موارد وخیم، افراد همچنین برای ۵ سال از طرف IRCC، برای درخواست مجدد منع می شوند.

برای شروع فرایند مهاجرت کلیک کنید

اقامت در کانادا
درخواست برای PR کانادا به بهترین شیوه ممکن، گرفتن کمک از معتبرترین آژانس های مهاجرتی حرفه ای است. در عین حال، دانستن جزئیات عمومی پروسه مهاجرت و مهمتر از آن، قوانینی که بر آنها تاثیر می گذارد، برای شما ضروری است. فرد متقاضی گزینه های مختلفی برای دریافت ویزای PR کانادا دارد. شهروندی و مهاجرت کانادا (CIC) حدود ۶۰ برنامه مهاجرتی ارائه می دهد که از میان آنها می توان مناسب ترین برنامه را در پیش گرفت. روند مهاجرت برای اقامت کانادا مبتنی بر اساس امتیاز است و افراد متقاضی بر اساس سیستم رتبه بندی جامع (CRS) برطبق عواملی مانند سن، تحصیلات، مهارت، تجربه کاری، سازگاری و توانایی زبان و غیره نامزد می شوند.

قوانین مهاجرت به کانادا
با توجه به آخرین قوانین برای مهاجرت کانادا، تعیین شده توسط IRCC تا سال ۲۰۱۸، هر شخص بین سنین ۱۸ تا ۶۵ سال می تواند برای مهاجرت به کانادا درخواست کند. از آنجایی که IRCC، خواستار ورود مردم به کانادا برای کمک به اقتصاد این کشور است مجموعه ای از قوانین اخیرا در این زمینه تغییر کرده اند. اکنون، هر کسی که دارای دیپلم دبیرستان است، می تواند به کانادا به عنوان یک اقامت دائم وارد شود. البته، آنها باید تجربه کاری درست را نیز داشته باشند.

تجربه کاری عاملی مهم برای انتخاب در برنامه مهاجرت و ورود به کانادا است. تحت حکومت جدید، حداقل تعداد سالهای لازم برای مهاجرت به کانادا، تا ۱ سال کاهش یافته است اما به شدت توصیه می شود که متقاضیان حداقل ۳ سال سابقه کار داشته باشند، زیرا این امر باعث دادن مزیت به درخواست مهاجرتی آنها می شود و همچنین فرصتی بهتر برای انتخاب مهاجرت به کانادا از طریق برنامه اکسپرس اینتری می دهد.

اقامت دائم کانادا
زبان عاملی مهم برای سفر یا مهاجرت به کشوری دیگر است، و کانادا نیز از این قاعده مستثنی نیست. در مورد کانادا، زبان مورد نیاز انگلیسی و فرانسوی است. اما در مقایسه با سایر کشورهای انگلیسی، نیاز به زبان برای مهاجرت به کانادا به عنوان یک اقامت دائم یا PR، کمتر است، شما فقط باید CLB 7 را برای مهاجرت به دست آورید. یکی از بزرگترین دلایل محبوبیت برنامه مهاجرت کانادا این است که اجازه می دهد خانواده ها با یکدیگر زندگی کنند. در آخرین تغییرات قانون IRCC  این مورد ذکر شده است که امتیازاتی در پروفایل متقاضیانی اعمال می شود که اعضای خانواده شان از قبل در آنجا زندگی کرده اند. برنامه های متعددی برای گرفتن ویزای اقامت دائم کانادا وجود دارد، که عبارتند از:

برنامه اکسپرس اینتری
برنامه Provincial Nominee
برنامه استخدام نیروی کار حرفه ای استان کبک

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]

0 دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن