حداکثر سن فرزندان برای مهاجرت به کانادا از ۱۹ سال به ۲۲ سال افزایش پیدا می کند و از این به بعد افرادی که اقدام به ایجاد پرونده مهاجرتی برای کانادا می نمایند میتوانند فرزندان بین ۱۹ تا ۲۲ سال رو که قبلا نمی توانستند به همراه والدین در یک پرونده مهاجرتی به کانادا بیایند ، هم اکنون این فرصت را پیدا کرده اند.

دولت محافظه کار قبلی کانادا در ماه آگوست ۲۰۱۴ سن فرزندان همراه را به ۱۹ سال کاهش داده بود و دلیل آن را یکنواخت کردن بازار کار کانادا اعلام کرده بود. در دولت اخیر با هدف اتحاد خانواده این قانون تغییر کرد و سن از ۱۹ به ۲۲ سال افزایش پیدا کرد که از سه شنبه آینده اجرایی می گردد.

برای شروع فرایند مهاجرت سریع به کانادا کلیک کنید

بین سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۰، در حالیکه ۷۷ % جمعیت زیر ۲۴ سال کانادا ، دوران تحصیل مدرسه خود را بین ۱۸ تا ۱۹ سال به اتمام رسانده بودند و در همین دوره ۱۳ % افراد زیر ۲۴ سال دیپلم خود را بین سن ۲۰ تا ۲۴ سال دریافت کردند.

سرشماری سال ۲۰۱۱ نشان داد که بیش از نیمی از افراد بین ۲۰ تا ۲۴ سال با والدین خود زندگی میکردند ( ۳ % مردان و ۵۵٫۲ % زنان). در چند دهه اخیر این نسبت  به خصوص در مورد زنان افزایش پیدا کرده است و از ۳۳ % در سال ۱۹۸۱ به ۵۵٫۲ % در سال ۲۰۱۱ افزایش یافته است .
میانگین سن افراد برای گرفتن هر گونه مدرکی ۸ سال می باشد.

افزایش حداکثر سن فرزندان همراه به این معنی می باشد که والدین دارای اقامت دائم در کانادا که فرزندانی بین ۱۹ تا ۲۲ سال دارند که تا به حال نمی توانستند آنها را با برنامه اسپانسرشیپ خانوادگی به کانادا بیاورند ، اکنون این فرصت فراهم شده است و این فرزندان می توانند اقامت دائم کانادا را دریافت نمایند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]

0 دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن