ساسکاچوان پر از فرصت های تحصیلی، کار حرفه ای و کارآفرینی است. اقتصاد ساسکاچوان در حال رشد است. این فرصت ها همراه با جوامع امن و دوستانه، هزینه های رقابتی زندگی و زیبایی طبیعی طبقات، دریاچه ها و جنگل ها، منجر به کیفیت بالایی از زندگی می شوند که دانش آموزان از سراسر جهان از شرایط تحصیل در ساسکاچوان لذت ببرند.

الزامات و شرایط تحصیل در ساسکاچوان
جهت تخصیل در کانادا دانشگاه ساسکاچوان این کشور تحصیلات با کیفیت بالا و مقرون به صرفه را ارائه می دهد. دانشگاه ساسکاچوان دارای پیشرفته ترین امکانات پژوهشی و نوآوری و مربیان با کیفیت بالا است که دانشجویان بین المللی را از سراسر جهان جذب می کند. فرآیند درخواست و هزینه تحصیل در کانادا و همچنین دانشگاه ساسکاچوان پس از پذیرش متفاوت است، بنابراین شما باید جهت تحصیل در هر موسسه ای اطلاعات مورد نیاز خود را بررسی کنید.

دانشجویان بین المللی در ساسکاچوان
ساسکاچوان دارای دو دانشگاه جهانی است که دارای بودجه دولتی هستند، که دانشجویان بین المللی بسیاری از کشورهای جهان را جذب می کنند. دانشگاه رجینا یک نهاد پویا با ۱۰ دانشکده و ۲۵ موسسه است که اعتبار خود را برای برتری و برنامه های نوآورانه ای که منجر به رشته های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا شده، ایجاد کرده است. دانشگاه ساسکاچوان عضو U15 است، که جزو گروهی از دانشگاه های برتر تحقیقاتی کانادا است. این دانشگاه ۵۸ نوع رشته، در سطح کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در بیش از ۱۰۰ منطقه را ارائه می دهد.

هر دانشگاه، از طریق تعدادی از برنامه های حمایت کننده دانش آموز محور، انگلیسی را به عنوان زبان دوم (ESL) ارائه می دهند. La Cité در دانشگاه رجینا یک گواهی به زبان فرانسوی به عنوان زبان دوم ارائه می دهد. این یک برنامه تمام وقت برای دانش آموزانی است که مایل به کسب مدرک ​​در هر دو زبان فرانسه و انگلیسی هستند.

برای شروع فرایند مهاجرت به کانادا کلیک کنید

دانشگاه پلی تکنیک ساسکاچوان
دانشگاه پلی تکنیک ساسکاچوان یکی از اعضای دانشگاه پلی تکنیک کانادا است. این موسسه ابتدایی پساسوی ساسکاچوان برای آموزش فنی و حرفه ای است. دانشگاه ۱۵۰ گواهینامه، دیپلم و برنامه های تحصیلی را ارائه می دهد و از طریق دانشگاه در Moose Jaw ،Prince Albert ،Regina ،Saskatoon و همچنین آموزش از راه دور در خدمت دانش آموزان است.

کالج های منطقه ای ساسکاچوان دوره های آموزشی و برنامه هایی را در زمینه تجارت، آموزش مهارت ها و مطالعات تحصیلی که منجر به صدور گواهینامه ها، دیپلم ها و مدارک تحصیلی می شوند ارائه می دهد. این کالج ها همچنین آموزش ابتدایی بزرگسالان را برای آماده سازی دانش آموزان بزرگسال برای تحصیلات تکمیلی فراهم می کنند. بسیاری از کالج های منطقه ای برنامه های مربوط به Polytechnic ساسکاچوان و کلاس های دانشگاهی سال اول را ارائه می دهند که به دانش آموزان اجازه می دهد تا به یکی از دانشگاه های ساسکاچوان منتقل شوند.

تحصیل در دانشگاه های ساسکاچوان
دانشکده پارک لند، دانشکده بزرگ پلینز و کالج کامبرلند برای ارائه برنامه برای دانشجویان بین المللی تعیین شده اند. کالج های حرفه ای، همچنین به عنوان مدارس خصوصی حرفه ای شناخته می شوند. دانش آموزان می توانند انتخاب کنند که در یک موسسه دیپلم، گواهینامه یا مدارک تحصیلی بگیرند. دانش آموزان می توانند در یک کالج شروع به تحصیل کنند و سپس تحصیل خود را در دانشگاه دیگر به پایان برسانند (مثلا دانشجویان می توانند در یک کالج منطقه ای شروع کنند و سپس به یکی از دانشگاه ها انتقال دهند).

[تعداد: 1   میانگین:  5/5]

0 دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن