ویندزور یک شهر در انتاریو و جنوبی ترین شهر کانادا است. این شهر در ساحل جنوبی رود دیترویت، به سمت جنوب و به طور مستقیم در نزدیکی میشیگان است. زندگی در ویندزور کانادا تاریخ و فرهنگ متنوعی را شامل می شود. اقتصاد ویندزور بر اساس تولید، گردشگری، آموزش و پرورش و خدمات دولتی است.

 

شرایط زندگی در ویندزور کانادا
شهر ویندزور یکی از بزرگترین مراکز تولید خودرو در کانادا است و در مرکز FCA کانادا قرار دارد. امکانات خودرویی شامل مونتاژ کارخانه مینیاتوری FCA کانادا، دو کارخانه موتور فورد و تعدادی از ابزار تولید و تولید کنندگان قطعات خودرو است. ویندزور دارای صنعت گردشگری معتبر است. سزار ویندزور، یکی از بزرگترین سرمایه گذاران و کارفرمایان محلی کانادا است. این شهر دارای پارک های فراوان و رستوران های زیبا است. Via Italia یکی دیگر از محبوب ترین مقصد های توریستی است، منطقه دریاچه اروی شمالی گردشگری در منطقه را افزایش داده است.

برای شروع فرایند مهاجرت کلیک کنید

تحصیل در ویندزور کانادا
تحصیل در کانادا در دانشگاه وینسور و کالج سنت کریل شهر ویندزور جزو مهم ترین دانشگاه های محلی هستند و در سال های اخیر رشد و توسعه قابل توجهی داشته اند. علاوه بر این، اخیرا یک برنامه جامع پزشکی در دانشگاه ویندزور افتتاح شد که بیشتر اقتصاد منطقه و وضعیت دانشگاه را تقویت می کند. در سال ۲۰۱۳، دانشگاه برای ساخت دانشکده مهندسی ۱۱۲ میلیون دلار سرمایه گذاری کرد. بورسیه ویندزور محدود است و اکنون متعلق به پرنود ریکارد می باشد. اقتصاد متنوع نیز توسط شرکت هایی که در زمینه داروسازی، انرژی جایگزین، بیمه، اینترنت و نرم افزار حضور دارند نمایندگی می شود. ویندزور همچنین به سد نمکی Windsor و دفتر منطقه ای دریاچه های بزرگ کمسیون بین المللی معروف است.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]

0 دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن