در سال گذشته، کلگری در رتبه پنجمین مکان زندگی شهری قرار گرفت. این رتبه بر اساس ثبات، مراقبت های بهداشتی، فرهنگ و محیط زیست، آموزش و پرورش و زیرساخت محاسبه شده است. مطمئنا، هزینه زندگی در کلگری کانادا نسبت به هزینه زندگی در تورنتو یا ونکوور کمتر است، به خصوص از زمان رکود اقتصادی که این هزینه ها افزایش یافته است.

شرایط زندگی در کلگری کانادا
آیا به دنبال اجاره یک آپارتمان، خانه شهری یا خانه جداگانه هستید؟ برای هر قدمی که بر می دارید، هزینه آن به چند صد دلار افزایش می یابد. بیشترین هزینه در کلگری مربوط به اجاره خانه است. هزینه زندگی در کانادا و تحصیل در شهر کلگری به قرار زیر می باشد:

تحصیل در مقطع لیسانس: ۷۸۴ دلار
آپارتمان یک اتاق خواب: ۱،۲۵۴ دلار
آپارتمان دو اتاق خواب: ۱،۶۲۴ دلار
حمل و نقل و پارکینگ: ۲۶۱ دلار در ماه

هزینه زندگی در کلگری کانادا
اگر شما در مرکز شهر کلگری کار می کنید، شانس اینکه از حمل و نقل عمومی استفاده کنید، بیشتر است. حمل و نقل عمومی شامل قطار C یا اتوبوس است. برای بقیه افراد، تقریبا ضروری است که یک وسیله نقلیه از نقطه A به نقطه B ببرند. خبر خوب این است که قیمت گاز در کلگری پایین تر از اکثر استان ها است. خبر بد اینکه هزینه پارکینگ خارج از پرداخت مسکن می باشد، اکثر آپارتمان ها برای پارکینگ هزینه اضافی را می پردازند. در واقع، در اوج هزینه ها، هزینه کالگری برای یک نقطه پارکینگ در مرکز شهر هر ماه ۴۷۳ دلار می باشد.

برای شروع فرایند ثبت نام کلیک کنید

هزینه غذا و حمل و نقل در کلگری کانادا
کانادا آمار برخی از موارد مربوط به مصرف متوسط ​​مواد غذایی را اعلام می کند. آنها تعداد خانوارها را به طور متوسط ​​۲٫۵ نفر محاسبه می کنند. پس از انجام برخی از تنزل ها، خرابکاری و تقسیم، هزینه های متوسط ​​به مبلغ ۲۹۱ دلار در هر ماه رسیده است. کلگری قطعا یک شهر ماشینی است، زیرا اکثر مردم اینجا مجبور به داشتن ماشین هستند. بنابراین در این رکود، یک ماشین در شبها و تعطیلات آخر هفته (هنگام پارکینگ رایگان است) استفاده می شود و هزینه حمل و نقل عمومی برای رفت و آمد روزانه نیز مورد توجه است. هزینه ها در کلگری به قرار زیر می باشد:

گذرگاه ترانزیت: ۱۰۱ دلار در ماه
بیمه: ۱۰۰ دلار در هر ماه
گاز: ۶۰ دلار در ماه
مواد غذایی: ۲۹۱ دلار در ماه
سرگرمی: ۲۸۹ دلار در ماه
پوشش و لباس شب: ۱۲۰ دلار
ناهار خوری: ۱۶۹ دلار
تلفن و اینترنت: ۱۲۹ دلار در هر ماه

هزینه ها در کلگری کانادا
قیمت خدمات سلامت و تناسب اندام برای همه متفاوت است به این معنا که شما ممکن است عضویت در باشگاه، پرداخت برای کلاس های افت تحصیلی، بازی در یک تیم ورزشی را بپردازید. در هر صورت، شانس خوبی است که شما در حال صرف هزینه ای برای صرفه جویی در وقت خود هستید. در کالگری، سالن های ورزشی، مانند GoodLife و WorldHealth وجود دارد که دارای حق عضویت متفاوت برای حمایت از وضعیت مالی شما به طور متوسط ​​۶۰ دلار در ماه هستند. محبوب ترین مکان برای رفتن به باشگاه جوانان استودیوهای کوچکتر که میزبان، چرخش و کلاس های یوگا هستند، می باشد. که به راحتی می تواند خواسته شما را تا ۱۵۰ دلار در هر ماه اجرا کند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]

2 دیدگاه

آهنگ سریال ترکیه ای زندگی گمشده + صحنه هایی جذاب از فیلم · اکتبر 4, 2019 در 6:41 ب.ظ

اجازه هست مقاله رو توی سایت خودم بزارم؟

    morteza · اکتبر 8, 2019 در 9:41 ق.ظ

    با سلام. بله امکان پذیر است با ذکر منبع.
    روز به خیر

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن