اکثر مردم در زندگی شان یک بار در نقطه ای قرار می گیرند که در حال تلاش برای تحصیل هستند، ولی نمره خوبی بدست نمی آورند. این یک احساس وحشتناک است، به ویژه هنگامی که شما نیاز دارید تصمیم بگیرید که چه کاری را در باقی مانده زندگی خود انجام دهید و ممکن است در دانشگاه مورد نظرتان پذیرفته نشوید. در ادامه مقاله به تحصیل در کانادا با معدل پایین پرداخته ایم.

شرایط تحصیل در کانادا با معدل پایین
اگر در تلاش برای فهمیدن درس هایتان جهت تحصیل در کانادا هستید، به دنبال کلاس های تکمیلی آموزشی در این کشور بروید یا به گروه های مطالعه بپیوندید.  گروه های مطالعه سرگرم کننده هستند، شما می توانید در هنگام مطالعه و توضیح درس به یکدیگر کمک کنید تا بتوانید آن را بهتر یاد بگیرید. دوباره یادگیری بعضی از درس هایتان پیشنهاد خوبی برای شروع اگر تازه مدرسه را به پایان رسانده اید می باشد. اگر در برخی از درس های خود نمرات مورد نظر خود را به دست نیاورده اید دوباره یادگیری گزینه بسیار مناسبی برای شما می باشد.

تحصیل در کانادا
برنامه های هدف یابی در کانادا برای کمک به دانش آموزانی که نیاز به آمادگی بیشتر برای ادامه تحصیل در دانشگاه را دارند، طراحی شده اند. آنها به شما کمک می کنند مهارت های لازم را جمع آوری و به افزایش اعتماد به نفس شما برای موفقیت در کالج کمک خواهند کرد. این دوره ها معمولا فقط یک سال هستند و راهی عالی برای پذیرش در دانشگاه می باشند.

یک کالج به طور کلی یک موسسه آموزش عالی بلند مدت دو ساله است که دیپلم و انتقال مدرک تحصیلی را ارائه می دهد. کالج ها در چند ایالت مختلف پراکنده هستند و گزینه های تحصیلی زیادی برای دانشجویان خارجی را ارائه می دهند. کالج های ایالات متحده شرایط پذیرش نسبتا آسان دارند و جمعیت دانشجویی کاملا متفاوت است.

برای ثبت نام در فرایند مهاجرت کلیک کنید

آموزش در دانشگاه های کانادا
شما از دیدن اینکه چقدر این موارد در پذیرفته شدنتان در دانشگاه تاثیر دارند شگفت زده خواهید شد. اگر ورزش خاصی را حرفه ای دنبال می کنید، عمیقا با تئاتر یا موسیقی درگیر هستید، موقعیتی مهم در یک باشگاه یا سازمان داشته یا حتی کسب و کار خود را آغاز کرده اید، حتما این را در درخواست خود مورد توجه قرار بدهید. ادامه یافتن آموزش شما در هر رشته ای بیشتر از نمرات خوب تاثیر گذار است. این در مورد ابتکار عمل به خرج دادن، ایجاد تغییر و درگیر کردن خود در مورد چیزهایی است که در اطراف شما می باشد نیز صادق است و سرانجام، دانشگاه ها رهبران آینده را آموزش می دهند.

پذیرش در دانشگاه های کانادا
یکی از شرایط تحصیل در کانادا این است که در دانشگاه های این کشور معلمان شما زمان زیادی را جهت تحصیل با شما صرف می کنند. آنها شما را بهتر از چیزی که فکر کنید می شناسند. از معلمانی که رابطه خوبی با شما دارند بخواهید که یک توصیه نامه برای شما بنویسند اگر شما یک مربی دارید، می توانید از او بخواهید تا برایتان یک توصیه نامه بنویسد. این به مسئولین پذیرش کمک می کند تا شخصیت شما و خود شما را بهتر بشناسند. بیان وضعیت شخصی شما یک بوم سفید است، برای نشان دادن شخصیت و چرا شما مستحق پذیرش هستید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]

4 دیدگاه

کیمیا · ژوئن 25, 2018 در 1:10 ب.ظ

سلام خسته نباشید.مرسی از مطالبتون 🙂 من امسال تازه پیش دانشگاهیمو تموم کردم و میخواستم برای دانشگاه کانادا اقدام کنم اما متاسفانه معدل پیش دانشگاهی و دیپلمم خیلی کم هستش. معدل کل دیپلمم ۱۴٫۸۲ و پیش دانشگاهی ۱۴٫۳۲ . آیا شانسی برای پذیرش وجود داره یا خیر؟ لطفا پاسخ بدین. مرسی

    سردبیر · ژوئن 27, 2018 در 6:38 ب.ظ

    سلام به زودی با شما تماس گرفته خواهد شد

HAMID HAMIDI · جولای 19, 2019 در 3:42 ق.ظ

سلام. من مدرک کارشناسی عمران با معدل ۱۲٫۰۶ از دانشگاه آزاد بوشهر دارم و طول مدت تحصیلم از سال ۱۳۷۶ الی ۱۳۸۴ حدود ۸ سال می باشد و معدل دیپلم راضی فیزیک من هم ۱۳٫۵۲ می باشد. منتها، حدود ۱۱ سال سابقه کار مرتبط بعنوان مهندس عمران در پروژه های مختلف دارم. آیا این سابقه کار معدل پایین دیپلم و لیسانس من را برای اخذ پذیرش از دانشگاه های کانادا کاور می کند و می توانم اپلای کنم؟

    morteza · آگوست 29, 2019 در 1:46 ب.ظ

    با سلام. شرایط شما نامناسب است ولی تحت شرایطی امکان مهاجرت برای شما وجود دارد.
    جهت کسب اطلاعات تکمیلی و بررسی دقیق شرایط شما، از طریق تکمیل فرم ارزیابی رایگان ذیل، از مشاوره رایگان مهاجرتی بهره مند شوید:
    http://iranianmigration.ir/canada-assessment/

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن