تورنتو پایتخت انتاریو، بزرگترین شهر کانادا و پنجمین شهر پرجمعیت در آمریکای شمالی است. جمعیت این شهر حدود ۲٫۷ میلیون نفر می باشد. هیچ شهر دیگری در کانادا نمی تواند از لحاظ اندازه، جمعیت و تنوع به پای این شهر برسد. با تجربه زندگی در تورنتو کانادا می توانید از ویژگی چند فرهنگی و جهانی آن لذت ببرید، شهر تورنتو دو برابر اندازه داکا است.

شرایط زندگی در تورنتو کانادا
تورنتو دارای آب و هوای مشابهی نسبت به دیگر شهرهای جنوب غربی انتاریو است. دمای هوا در تابستان می تواند تا ۳۶ درجه سانتی گراد باشد و در زمستان به -۲۵ درجه سانتی گراد برسد. اما به طور کلی، در طول فصل زمستان + ۱۸ تا + ۳۲ درجه سانتی گراد در فصل بهار/ تابستان از ۱۰ درجه سانتی گراد به ۱۶ درجه سانتی گراد می رسد. برای مقایسه، در ماه های زمستان درجه حرارت ۱-۲ درجه سانتی گراد باقی می ماند و در مقایسه با شهرهای مجاور کمتر برف می بارد.

اقتصاد در تورنتو کانادا
تورنتو سرمایه اقتصادی کانادا است. با این حال، مرکز شهر تورنتو محل اصلی برای بسیاری از موسسات مالی بزرگ است. تمام بانک های اصلی، شرکت های بیمه، سایر خدمات مالی، ارائه دهندگان خدمات استان، مخابرات و سایر شرکت های فنی دفاتر فروش و یا بازاریابی خود را دارند. املاک و مستغلات در تورنتو بسیار گران است، برخی می گویند که قیمت بیش از حد افزایش یافته است و به زودی شاهد صعود خواهد بود.

هزینه زندگی در تورنتو بالاست و دومین شهر گران قیمت در کانادا (پس از ونکوور) می باشد. انواع کسب و کار از کوچک به مقیاس بزرگ، در GTA فراوان است. اقتصاد آن بسیار متنوع است و دارای نقاط قوت تکنولوژی، خدمات مالی/ تجاری، علوم زیستی، آموزش و پرورش، هنر، مد، نوآوری زیست محیطی، خدمات غذایی و گردشگری است.

برای شروع فرایند مهاجرت به کانادا کلیک کنید

حمل و نقل در تورنتو کانادا
حمل و نقل عمومی تورنتو بهترین در کانادا است. خدمات حمل و نقل شامل مترو، ماشین در خیابان، اتوبوس و گذرگاه زیرزمینی (مرکز شهر) است. اگر شما در شهر تورنتو زندگی می کنید (در هر ۶ منطقه) شما می توانید از هر یک از سرویس های خود با گذرگاه TTC خود استفاده کنید و بلیط خود را یک طرفه مبادله کنید. فقط تورنتو مترو دارد و اتوبوس ها در تمام طول روز متوقف می شوند. اما اگر شما در خارج از تورنتو زندگی می کنید، به عنوان مثال در Mississauga، شما باید از سرویس Mississauga transit استفاده کنید و این قابل انتقال به تورنتو نیست. همچنین خدمات GO Train  Bus در سراسر GTA وجود دارد و حتی برای سفر روزانه به تورنتو (مکرر در وقت اداری) قابل استفاده است.

تورنتو به عنوان یک شهر بزرگ، انواع منابع تفریحی برای همه سنین در غذاها، خرید، پارک ها، سواحل، ورزش، شب زنده داری و سایر فعالیت های مختلف ارائه می دهد. مشاورین ما به صورت کامل از هزینه زندگی در کانادا مطلع هستند، با ما در ارتباط باشید تا بتوانیم شما را راهنمایی کنیم.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]

0 دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن