چگونه می توانم برای شهروندی کانادا درخواست کنم؟ برای درخواست شهروندی، باید معیارهای واجد شرایط بودن را رعایت کنید و درخواست را تکمیل کنید. معیارهای شرایط اخذ شهروندی کانادا این است که، شما باید مدرک زبان ارائه دهید، این مدرک ثابت می کند که شما می دانید چگونه به زبان رسمی کانادا، انگلیسی یا فرانسوی صحبت کنید.

الزامات و شرایط اخذ شهروندی کانادا
جهت دریافت شهروندی کانادا شما باید ۵ سال قبل از درخواست، در کانادا به عنوان یک روابط عمومی برای حداقل ۱۰۹۵ روز زندگی کرده باشید، همچنین مالیات های خود را حداقل در طول ۵ سال گذشته ثبت کرده باشید و هر گونه مالیات بر درآمد شما باید پرداخت شود. اگر شما مدارک قابل قبول ارائه ندهید که دانش کافی در مورد انگلیسی یا فرانسوی دارید یا نه، IRCC درخواست شما را اگر ناقص باشد به شما باز می گرداند. اگر بخشی از نیروهای مسلح کانادا هستید یا عضو آن بوده اید، ممکن است واجد شرایط دریافت فرآیند درخواست سریع باشید. برای دریافت اقامت دائم نیازی نیست که شرایط اقامت کانادا را برآورده کنید.

شهروندی کانادا
اگر یکی از والدین شما هنگام تولد یک شهروند کانادایی باشد، بسته به زمان تولد شما ممکن است به عنوان یک شهروند کانادا شناخته شوید. اگر این درست باشد، به عنوان یک شهروند کانادایی شناخته شده است، شما باید برای اثبات شهروندی درخواست بدهید. جهت درخواست شما باید:

تمام مدارک مورد نیاز و هزینه درخواست را پرداخت کنید.
درخواست خود را به اداره مرکزی تزریق (CIO) در سیدنی، نوا اسکوشیا، کانادا ارسال کنید.
اگر درخواست شما پذیرفته شود باید یک آزمون شهروندی بدهید. کودکان زیر ۱۸ سال و افراد بالای ۵۴ مجبور نیستند تست شهروندی را بدهند.

برای شروع فرایند دریافت شهروندی کانادا کلیک کنید

درخواست شهروندی کانادا
از شما خواسته می شود هنگام درخواست شهروندی درخواست اسناد انگشت و یا اسناد دادگاه ارسال کنید. این نشان می دهد شما تحت قانون شهروندی ممنوع نیستید. شهروندی کانادا ابتدا در سال ۱۹۴۷ ایجاد شد. نسخه امروز قانون می گوید: هر دو شهروند متولد شده و شهروند کانادا به همان اندازه حق دارند حقوق یک شهروند را داشته باشند و به وظایف یک شهروند مشغول باشند. قبل از سال ۱۹۴۷، هر دو متولد کانادا و مهاجران قانونی (تازه واردانی که به کانادا می آمدند) به عنوان افراد بریتانیایی در نظر گرفته می شدند. قانون شهروندی کانادا در ۱ ژانویه ۱۹۴۷ به اجرا گذاشته شد و اولین قانون ملیت بود که مردم را به عنوان کانادایی تعریف کرد. ایجاد شهروندی کانادا یکی از نشانه های مهم هویت ملی در حال رشد کشور بود.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]

0 دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن