به عنوان یک مهاجر خارجی برنامه کارآفرینی کبک با حداقل دو سال (در طی پنج سال قبل از ارسال درخواست نامه) تجربه مدیریت و مالکیت در یک شرکت کشاورزی، صنعتی یا تجاری قانونی و سودآور تعریف شده است. کارآفرین باید حداقل ۲۵ درصد از سهام شرکت جدید را کنترل کند که باید ارزش حداقل ۱۰۰،۰۰۰ دلار کانادا را داشته باشد.

شرایط برنامه کارآفرینی کبک
دولت کبک و دولت ملی کانادا برنامه ای را اتخاذ کرده اند که به اتباع خارجی اجازه مهاجرت به عنوان صاحبان تجارت می دهد. مقصود برنامه کارآفرینی کبک، کارآفرینان با تجربه ای است که می خواهند تجارت در کبک را توسعه دهند یا خریداری کنند. متقاضیان موفق، توانایی زندگی در کبک را به عنوان ساکنان دائمی کانادا دارند. اگر آنها از قوانین مهاجرت به کبک کانادا پیروی می کنند، کارآفرینان مهاجر نیز در موقعیت مطلوبی قرار می گیرند، تا در نهایت برای شهروندی کانادا درخواست دهند.

مهاجرت تجاری کبک
مهاجرت تجاری کبک با یک درخواست نامه شروع می شود تا برای شرکت در برنامه کارآفرین کبک توسط دولت کبک انتخاب شوند. “گواهینامه انتخابی کبک” یا (CSQ) برای متقاضیان موفق صادر می شود. مهاجر احتمالی سپس یک درخواست اقامت کانادا را به دولت کانادا ارائه می دهد. پس از تایید توسط شهروندی و مهاجرت به کانادا (CIC) متقاضی می تواند بلافاصله به کبک مهاجرت کند و پس چهار سال و گرفتن وضعیت PR کانادا، برای فرد و خانواده اش این موقعیت فراهم می شود تا برای شهروندی کانادا درخواست کند، در صورتی که تمام شرایط برنامه کارآفرینی کبک را رعایت کرده باشد.

برای شروع فرایند مهاجرت کلیک کنید

خرید شرکت در کبک
دولت کبک، تعداد درخواست نامه های مهاجرتی را که سالانه تحت برنامه کارآفرین کبک پذیرفته می شود، کاهش می دهد. این برنامه مهاجرتی حداکثر برای ۵۰ درخواست نامه تنظیم شد. پس از ارسال یک درخواست مهاجرت طبقه کارآفرینی کبک، تکمیل مراحل مورد نیاز برای دریافت اجازه زندگی در کبک به عنوان یک اقامت دائم کانادا معمولا ۱۸ تا ۲۴ ماه طول می کشد. شما می توانید با شروع یا خرید یک شرکت در کبک، در برنامه کارآفرین کبک شرکت کنید. شما همچنین می توانید از طریق برنامه کارآفرین واجد شرایط برای مهاجرت تجارت در کبک باشید، اگر قبلا یک تجارت واجد شرایط را خریداری کرده باشید.

سرمایه گذاری در کبک
برای واجد شرایط بودن، یک متقاضی باید دارای ارزش خالص شخصی حداقل ۳۰۰،۰۰۰ دلار CAD باشد که به صورت قانونی کسب کرده باشد و برای پرداخت هزینه سه ماهه اول زندگی، متقاضی باید دارای بودجه مالی کافی باشد. مهاجران احتمالی در صورتی واجد شرایط درخواست برنامه کارآفرین کبک هستند اگر بتوانند هر دو جزء کلیدی را برآورده سازند. مولفه اول مستلزم اثبات این است که متقاضی دارای دارایی های کافی است.

مولفه دوم مستلزم اثبات تجربه مديريت متقاضي در راه اندازی يك شركت است. به عنوان بخشی از فرایند ارزیابی، متقاضیان مهاجرت کارآفرین کبک می توانند نتایج ارزیابی مهارت های زبان فرانسه و انگلیسی را ارائه دهند تنها آزمون استاندارد برای انگلیسی که مهاجرت کبک به رسمیت می شناسد، IELTS است.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]

0 دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن