دانشگاه تورنتو (University of Toronto) مهم ترین و برترین دانشگاه کانادا در رنکینگ جهانی و کانادا واقع در شهر تورنتو است. همچنین، این دانشگاه عضو انجمن دانشگاه های آمریکایی است. بر اساس رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان موسسه ی  تایمز در سال ۲۰۱۵، دانشگاه تورنتو در مکان ۱۹ در سطح جهان و رتبه ی ۱ در کانادا قرار داشته،این دانشگاه دارای ۳ کمپ دانشجویی، ۸۰۰ کلاب دانشجویی و ۴۴ کتابخانه می باشد

برای ثبت نام در فرایند مهاجرت برای تحصیل در کانادا کلیک کنید

این دانشگاه دارای دانشکده های مختلفی نظیر اطلاعات، جنگلداری، حقوق ، پزشکی، موسیقی، هنر، علوم کاربردی و … است و ارائه دهنده رشته هایی نظیر مهندسی برق، پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، حقوق، مدیریت، تربیت بدنی، روانشناسی، عمران، کامپیوتر، فیزیک و … می باشد.

بر طبق آمار سال تحصیلی ۲۰۱۴-۲۰۱۵ ، بودجه عملیاتی دانشگاه ۲ میلیارد دلار بوده است. دانشگاه تورنتو، ارائه دهنده بورسیه های دولتی و استانی مختلفی نظیر ALT، بورسیه برزیل، بورسیه چین، بورسیه جهانی Delta Cappa Gamma  و … می باشد که برای دانشجویان ممتاز کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری می باشد. مجموعه مهاجرت برای ایرانیان می تواند شما را به طور ۲۴ ساعته در اخذ پذیرش از دانشگاه تورنتو یاری نماید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]

0 دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن