آیا تا به حال، صحبت هایی درباره لاتاری کانادا شنیده اید؟!

موسسات بسیاری در ایران و خارج از ایران در شبکه های اجتماعی و وبسایت های خود تبلیغ ثبت نام لاتاری کانادا و کشورهای اروپایی را می کنند! آیا این تبلیغات درست است؟

این روزها تب مهاجرت به هر دلیل بالاست و افراد آماده اند که پول خود را به کسی بدهند که وعده های شیرین می دهد و از روشهای آسان صحبت می کند. طی سالهای اخیر در فضای مجازی عده ای به دنبال کلاهبرداری از مردم نا آگاه و مشتاق مهاجرت هستند به بهانه اقامت کانادا آن هم از روش لاتاری.

برای مردمی که در مورد لاتاری آمریکا شنیده اند و می دانند که سالانه تعدادی (۵۰ هزار نفر) به صرف ثبت نام اینترنتی در لاتاری سالانه آمریکا گرین کارت دریافت می کنند، این خبر دروغ که کانادا هم قرار است سالی ۱۰۰ هزار نفر را از طریق قرعه کشی اقامت دهد باور پذیر است.

توجه کنید سیستم لاتاری نه در کانادا هست و نه می تواند باشد. فلسفه مهاجرت در کانادا با آنچه در طراحی سیستم مهاجرتی آمریکا به کار گرفته شده است کاملا تفاوت دارد و چنین موضوعی در سیستم مهاجرتی کانادا امکان وقوع ندارد بنابراین نه الان هست و نه می تواند در آینده باشد. هر آنچه در مورد لاتاری پی آر کانادا شنیده اید و یا می شنوید دروغ محض است.

در ابتدا لازم است به تعریف لاتاری بپردازیم:

لاتاری چیست؟

امسال، همچون سال های گذشته ثبت نام لاتاری ۲۰۲۱ گرین کارت آمریکا به عنوان ساده ترین و ارزان ترین روش اقامت قانونی و دائم ایالات متحده آمریکا و دریافت اجازه زندگی و کار در آمریکا است که هر ساله در اکتبر شروع و در نوامبر همان سال به پایان میرسد.  در این روش مهاجرت، هزینه بسیار پایین ( کمتر از  ۴۰ میلیون تومان هزینه ) است. تنها محدودیت این روش مهاجرت، شانسی بودن آن است، شما بدون پرداخت هزینه در سایتی مشخص ثبت نام میکنید، اگر انتخاب شدید با ۳۳۰ دلار به آمریکا خواهید رفت. البته این انتخاب از بین متقاضیان در سراسر دنیا کاملا شانسی توسط کامپیوتر انجام میشود.

دقت کنید که فقط دو لاتاری برای اقامت وجود دارد نه بیشتر. لاتاری کانادا دروغ است. لاتاری اتحادیه اروپا کذب است. لاتاری دانمارک نداریم. لاتاری استرالیا وجود ندارد. لاتاری نیوزیلند از پایه و اساس کلاهبرداری است. رایج ترین شیوه مهاجرت ایرانیان و پرطرفدارترین روش مهاجرت به آمریکا لاتاری گرین کارت است. البته لاتاری دیگری نیز وجود دارد که اقامت موقت می دهد و نهایتا تا شش سال اجازه اقامت در آمریکا با آن وجود دارد. شایان ذکر است، این مورد از سال ۲۰۲۰ به فرمان رئیس جمهور این کشور (دونالد ترامپ) برداشته شده است و دیگر قرار نیست آمریکا در این زمینه لاتاری برگزار کند.

ددر واقع، به بیانی دیگر، تا زمان حضور دونالد ترامپ به عنوان ریاست جمهور آمریکا، هیچ لاتاری در سرتاسر دنیا برای بحث اقامت و مهاجرت برگزار نمی شود و وجود ندارد چون وی (ترامپ) معتقد است این روش برای بحث اقامت در آمریکا برای دیگر کشورها یک گزینه کاملا اشتباه است.

امید است مقاله فوق راهگشای شما در انتخاب مسیر درست مهاجرت به کانادا باشد و هشداری باشد برای اینکه با فریب و دروغ های به ظاهر زیبای کلاهبرداران حرفه ای عمر و هزینه خود را هدر ندهید.

? جهت اخذ مشاوره حضوری و یا مشاوره آنلاین رایگان مهاجرتی و اخذ ویزای تحصیلی، توریستی پنج ساله، سرمایه گذاری کانادا و … می توانید با ما به صورت ۲۴ ساعته از طریق وکلای رسمی مهاجرت و اقامت کانادا و مشاورین خبره در ارتباط باشید.

اعتماد شما سرمایه ماست.

☎??۰۰۱۵۱۴۴۶۲۲۸۴۰

☎??۰۲۱۴۴۸۰۱۰۷۸

? در یک دقیقه فرم ارزیابی رایگان مهاجرتی را تکمیل و شانس خود برای  مهاجرت به کانادا ارزیابی کنید?

?http://iranianmigration.ir/canada-assessme

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن