بسیاری از مشتاقان مهاجرت و اقامت در کانادا به دنبال کسب اطلاعات دقیق و موثق درباره مهاجرت، اخذ اقامت دائم و شهروندی کانادا هستند و از اطلاعات غیر موثق، کلی، سودجویانه موسسات خسته و دلزده شده اند.

ما در مقاله ذیل سعی داریم تمام وبسایت های معتبر و قانونی را به شما معرفی کنیم تا به طور قانونی و رسمی، اطلاعات صحیح را در این زمینه کسب کنید.

وب سایت رسمی اداره مهاجرت کانادا Immigration Refugees and Citizenship Canada (اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا) یا IRCC اطلاعات رسمی در خصوص مهاجرت به کانادا، آخرین اخبار مرتبط با مهاجرت، اطلاعات مرتبط با پناهندگی و همین طور پاره ای اطلاعات در خصوص زندگی در کانادا را به همراه مطالب دیگر به دو زبان رسمی کانادا یعنی انگلیسی و فرانسه منتشر می کند (به ندرت برخی اطلاعات به زبان فارسی یا سایر زبان ها هم موجود است ولی با سرچ کامل و دقیق در این مورد، قابل دسترس می باشد).

برای مشاهده این وب سایت به لینک های زیر مراجعه فرمایید:

سایر وب سایت های دولتی کانادا مرتبط با مهاجرت

 

در کنار وب سایت اداره مهاجرت کانادا، وب سایت های سازمان های زیر مسایل مربوط به دادگاه های مهاجرتی و نیز ورود و خروج به کانادا را مطرح می کنند.

  • Immigration and Refugee Board of Canada – این سازمان بیش از هر چیز مسئول دادگاه های مهاجرتی و مسائل مرتبط با پناهجویان است.
  • Canada Boarder Services Agency (آژانس خدمات مرزی کانادا) – این سازمان مسئولیت گمرک و ورود و خروج افراد به کانادا را به عهده دارد. همچنین این سازمان مسئول به اجرا درآوردن قانون مهاجرت کاناداست (نظیر زندانی کردن کسانی که خلاف قانون مهاجرت عمل می کنند و اخراج این افراد از کانادا اگر وزیر مهاجرت یا دادگاه حکم به اخراج بدهد).

اغلب مهاجران کانادا تنها به همان وب سایت IRCC نیاز دارند. لازم به ذکر است که نام سازمان IRCC در سال ۲۰۱۵ میلادی و ماقبل آن CIC بود.

لازم به ذکر است، هر فردی می تواند با کمی افزایش دانش زبان انگلیسی و فرانسه خود، و همچنین کمی وقت گذاشتن و مدیریت زمان، اطلاعات نسبتا کاملی در زمینه مهاجرت و اقامت در کشور کانادا کسب کند و سپس با راهنمایی و مشاوره صحیح از یک وکیل رسمی مهاجرت خبره و با تجربه در این زمینه که قابل تایید در وب سایت اداره مهاجرت کانادا باشد، مسیر مهاجرت خود را به طور صحیح و سالمی هموار کند و در یک مدت زمان مشخص، آینده خود را در کانادا ترسیم کند.

تیم مهاجرت برای ایرانیان با بهره گیری از وکلای مجرب رسمی اداره مهاجرت کانادا که هم اکنون مورد تایید وب سایت اداره مهاجرت کانادا می باشند و در کشور کانادا مقیم هستند، در خدمت شماست.

امید است مقاله فوق راهگشای شما در انتخاب مسیر درست مهاجرت به کانادا باشد و هشداری باشد برای اینکه با فریب و دروغ های به ظاهر زیبای کلاهبرداران حرفه ای عمر و هزینه خود را صرف وعده های پوچ موسسات سودجو و کلاهبردار هدر ندهید.

جهت اخذ مشاوره حضوری و یا مشاوره آنلاین رایگان مهاجرتی و اخذ ویزای تحصیلی، توریستی پنج ساله، سرمایه گذاری کانادا و … می توانید با ما به صورت ۲۴ ساعته از طریق وکلای رسمی مهاجرت و اقامت کانادا و مشاورین خبره در ارتباط باشید.

اعتماد شما سرمایه ماست.

☎??۰۰۱۵۱۴۴۶۲۲۸۴۰

☎??۰۲۱۴۴۸۰۱۰۷۸

 در یک دقیقه فرم ارزیابی رایگان مهاجرتی را تکمیل و شانس خود برای  مهاجرت به کانادا ارزیابی کنید

?http://iranianmigration.ir/canada-assessme

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن