کانادا ممکن است یکی از اهداف مورد علاقه دانشجویان بین المللی باشد، اما متأسفانه تحصیل در اینجا ارزان نیست. برای افرادی که علاقمند به تحصیل در کانادا هستند اما نیاز به حمایت مالی دارند، مجموعه ای از شرایط بورسیه تحصیل در کانادا فراهم شده است که توسط دولت کانادا، دانشگاه های کانادا و سایر سازمان ها ارائه می شود.

مزایا و شرایط بورسیه تحصیل در کانادا
برای دریافت بورسیه تحصیلی کانادا به دانشجویان توصیه می شود ۸ تا ۱۲ ماه قبل از پذیرش، مراحل درخواست را آغاز کنند. مهلت بورس های تحصیلی در میان موسسات متفاوت است. تعداد این بورسیه ها به نسبت بورسیه های آمریکا، بریتانیا و استرالیا که در دسترس دانشجویان بین المللی هستند بسیار کم است. کمک هزینه تحصیل در کانادا برای دانشجویان بین المللی که مایل به تحصیل در کانادا هستند محدود و بسیار رقابتی هستند و در درجه اول در سطح تحصیلات تکمیلی (ارشد و دکترا) در دسترس هستند.

برای پرکردن فرم ثبت نام کلیک کنید

بورسیه دانشجویان بین المللی در کانادا
برخی از بسته ها و شرایط بورسیه تحصیلی کانادا در دسترس هستند زیرا کانادا متعهد به مشارکت در پژوهش های بین المللی و مشارکت های پژوهشی است که باعث ایجاد شناخت بین مردم می شود، شهروندان و رهبران جهانی را توسعه می دهد و به توسعه ملت ها کمک می کند. امور خارجه و تجارت بین الملل کانادا (DFAIT) مسئول مشارکت دولت کانادا در برنامه های بین المللی بورس تحصیلی می باشد. بورسیه های تحصیلی غیر دولتی برای تحصیل در کانادا عبارت است از:

Anne Vallee Ecological Fund این بورسیه ها برای دانشجویان بین المللی دکترا در حال انجام تحقیقات حیوانی در یک دانشگاه معتبر کانادا در کبک یا بریتیش کلمبیا هستند.
Trudeau Scholarships and Fellowships، تعدادی از بورس های تحصیلی و حق تدریس را برای دانشجویان بین المللی در سطح دکترا ارائه می کند، که این دانشجویان در موسسات منتخب کانادا مشغول به تحصیل هستند.

بورسیه تحصیلی دانشگاه های کانادا

بورس های تحصیلی در کانادا در بسیاری از دانشگاه های مختلف این کشور ارائه می شوند که در اینجا به چند مورد از آنها اشاره می کنیم:

بورس های تحصیلی در دانشگاه کارلتون، برای تمام دانشجویان ببن المللی جهت تحصیلات تکمیلی باز است.
بورس های تحصیلی در دانشگاه Concordia بورس های تحصیلی این دانشگاه در مونترال در دسترس تمام دانشجویان در سطح کارشناسی است.
بورس های تحصیلی در دانشگاه Dalhousie برای دانشجویان بین المللی بومی اخیر و آینده در تمام مقاطع تحصیلی
بورس های تحصیلی در دانشگاه Fairleigh Dickinson برای دانشجویان بین المللی
بورس تحصیلی دانشجویان بین المللی در کالج Humber تورنتو- طیف وسیعی از بورس تحصیلی کانادا برای دانشجویان بین المللی در مقطع کارشناسی برای تحصیل در این کالج وجود دارد.
بورسیه های فارغ التحصیلی UBC یک پایگاه داده قابل جستجو برای بورس تحصیلی برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه بریتیش کلمبیا، از جمله کمک هزینه تحصیلی دکترای چهار ساله و ابتکار حمایت از فارغ التحصیلان وجود دارد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن