اخذ شهروندی

Granting Citizenship

 

برای کسب شهروندی کشور کانادا، متقاضیان باید از شرایط خاصی برخوردار باشند. در ادامه به بررسی برخی از این شرایط میپردازیم.

اول) افراد دارای اقامت دائم کانادا، که قصد دارند برای شهروندی کانادا اقدام کنند، باید ثابت کنند که حداقل سه سال از پنج سال اخیر، معادل ۱۰۹۵ روز، را در کشور کانادا زندگی کرده اند. اشخاص زیر ۱۸ سال از این شرط معاف هستند.

دوم) افراد دارای اقامت دائم که برای شهروندی کانادا اقدام میکنند، باید قادر باشند به هر دو زبان رسمی کانادا، یعنی انگلیسی و فرانسوی، یا حداقل یکی از آنها صحبت کنند. متقاضیانی که رده سنی آنها بین ۱۸ تا ۵۴ سال می باشد، باید مدرکی برای اثبات مهارت زبانی خود ارائه کنند. متقاضیان میتوانند مهارت زبانی خود را با ارائه نمره یکی از آزمونهای رسمی زبان و کسب حداقل نمره ۴ یا بالاتر از استاندارد کانادایی دانش زبان، ارائه مدرک دیپلم دوره متوسطه یا مدرک دانشگاهی که نشان دهنده تحصیل به زبان انگلیسی یا فرانسه باشد، و یا کسب نمره ۴ یا بالاتر نمره آزمون دولتی اثبات کنند

سوم) افراد دارای اقامت دائم کانادا که برای شهروندی کانادا اقدام میکنند، نباید هیچگونه سابقه کیفری داشته باشند.

چهارم) افراد دارای اقامت دائم کانادا که برای شهروندی کانادا اقدام میکنند، باید دانش اولیه درباره کشور کانادا را داشته باشند، به این معنی که متقاضیان شهروندی کانادا باید با جغرافیا، سیستم سیاسی، و حقوق و مسئولیت های شهروندی کانادا آشنایی داشته باشند. متقاضیانی که رده سنی آنها بین ۱۸ تا ۵۴ سال است، باید در آزمون شهروندی شرکت کنند.

اشخاص واجد شرایط بالا، باید درخواست رسمی خود را به وزارت مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا ارائه کنند و هزینه های دولتی مربوط به بررسی درخواست خود به همراه حق شهروندی را پرداخت نمایند. زمانی که درخواست متقاضی جهت کسب شهروندی کانادا تائید شد، متقاضیان باید در آزمون شهروندی شرکت کنند. پس از کسب قبولی در آزمون شهروندی، متقاضیان در مراسم شهروندی شرکت کرده و با ادای سوگند، گواهی کسب شهروندی کانادا را دریافت میکنند. اکنون این متقاضیان به صورت رسمی شهروندان جدید کانادا محسوب میشوند.

وکلای گروه مهاجرت برای ایرانیان در تمام مراحل می توانند شما را یاری نمایند.

اقدام از طریق روش های فوق حساس بوده و دانش مشاور و وکیل مهاجرت مسئول پرونده در خصوص انتخاب محل مورد نظر برای آماده سازی طرح تجاری بسیار حیاتی می‌باشد. گروه مهاجرت برای ایرانیان دارای مشاورین و وکلای رسمی مهاجرت عضو ICCRC از متقاضیان علاقه مند به اقدام از طریق این روش دعوت به تکمیل فرم ارزیابی مهاجرتی رایگان می‌نماید.

اگر شما همچنان سوالاتی در ذهن خود در باب مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در ایالت بریتیش کلمبیا و یا مهاجرت به کانادا از طرق قانونی دیگر دارید می توانید با ما تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کافی را کسب نمایید. همچنین اگر هیچ یک از شرایط ذکر شده را دارا نیستید می توانید با تماس با مشاورین و وکلای مهاجرت مهاجرت برای ایرانیان در دفتر مونترال و یا دفاتر همکار ما در ایران و بررسی اطلاعات و شرایط خود بهترین راه مهاجرت را از طرق دیگر پیدا کنید.

۰۲۱۴۴۸۰۱۰۷۸

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن