این مقاله جریان کار و همچنین ویزای خود اشتغالی کانادا را مورد بحث قرار می دهد. شما باید توجه داشته باشید که این جریان محدود به افراد خاص است و برای اکثر مردم در جستجوی ورود به کانادا مناسب نیست. چه کسی می تواند تحت جریان ویزای خود اشتغالی کار کند؟ فقط سه طبقه از افراد وجود دارند که می توانند به عنوان کارمند وارد کانادا شوند، که در ادامه به آنها اشاره شده است.

دریافت ویزای خود اشتغالی کانادا
خود اشتغال در فعالیت های فرهنگی، عبارت « فعالیت های فرهنگی » شامل بسیاری از حرفه ها و کار در کانادا می شود. این نوع اشتغال شامل نوازندگان، هنرمندان، سازندگان فیلم، روزنامه نگاران، تصویرگردانان و غیره است. “فعالیت های فرهنگی” همچنین شامل “پشت صحنه” افراد مانند مدیران، طراحان نیز می باشد. خود اشتغال در ورزش علاوه بر ورزشکاران شامل مربیان نیز می باشد. خود اشتغال در خرید و مدیریت یک مزرعه بسیار موفقیا آمیز است. شما باید تجربه قابل توجهی در زمینه کشاورزی داشته باشید و نشان دهید که شما مهارت هایی برای موفقیت در حمایت از خود و خانواده از طریق کشاورزی در کانادا دارید.

برای شروع فرایند مهاجرت به کانادا کلیک کنید

ویزای کارآفرینی در کانادا
طبقه کارآفرینی مستقل برای افرادی است که مایل به انجام کار خود در کلاس های بالا هستند. در عوض، فعالیت های فرهنگی و ورزش برای حرفه ای های با تجربه قابل توجه و سابقه طولانی در حمایت از خود در فعالیت است.

هنرمندان و کسانی که در ورزش های دو نفره حضور دارند باید در سطح جهانی باشند. در مورد کشاورزی، CIC انتظار دارد که یک فرد متخصص ماهر بتواند با مسائل کشاورزی مدرن برخورد کند مثل: صلاحیت در فناوری، دانش عمیق تکنیک های کشاورزی، دانش عمیق در مورد بازارهای محصولات دانه و محصولات حیوانی و مهارت در برخورد با ماشین آلات و تمام جنبه های مزرعه مدرن. در این صورت شما  یک فرصت برای موفقیت در برنامه خودکفا دارید.

سرمایه گذاری در کانادا
عامل اصلی تصمیم گیری در خصوص کارآفرینی، داشتن پول زیادی یا ویزای سرمایه گذاری در کانادا است. با ویزای جریان کارآفرین، هنگامی که شما به کانادا وارد می شوید به شما اقامت دائم می دهند. اگرچه هیچ حداقل محدودیت سرمایه گذاری برای طبقه کارفرمای خودسرانه وجود ندارد، اما هر چه میزان سرمایه بیشتر باشد، شانس تاسیس و تولید یک کار در کانادا بیشتر می شود.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]

0 دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن