شرایط پذیرش ماما در کانادا در دوره لیسانس نیازمند دوره های خاص دبیرستان (یا معادل آن) است. ارائه مراقبت های مامایی شامل مشاوره، آموزش و حمایت از زنان و خانواده های آنها است.

الزامات و شرایط پذیرش ماما در کانادا
برنامه آموزش و ادامه تحصیل مامایی در کانادا به طور مشترک توسط دانشگاه لورنتیان، McMaster و Ryerson ارائه شده است. این برنامه به شما اجازه می دهد تا از یک دانشگاه پذیرش بگیرید که بهترین نیازهای یادگیری شما را برآورده کند.

دانشگاه لورنتیان (سودبوری): تمام وقت تحصیل به زبان فرانسه یا انگلیسی
دانشگاه مکمستر (همیلتون): تحصیل تمام وقت به زبان انگلیسی
دانشگاه رایرسون (تورنتو): تحصیل تمام وقت به زبان انگلیسی

آموزش ماما در کانادا
در آغاز سال دوم تحصیل در کانادا در دوره ماما علاوه بر آموزش تئوری، آموزش های عملی نیز شروع می شود، این آموزش های عملی نیازمند تعهدات تمام وقت شما است. دو سال بعد از شروع تحصیلتان با گذراندن کار آموزی و آموزش های عملی مهارت های خود را توسعه و بهبود داده اید و موفق تر خواهید بود. سال آخر تحصیل در کانادا در یک دفتر کار است که شما را قادر می سازد تا دانش و مهارت های خود را به طور کامل ادغام کنید، تا برای کار حرفه ای آماده شوید.

برای شروع فرایند مهاجرت کلیک کنید

کار ماما در کانادا
ماماها می توانند به عنوان یک تمرین مستقل، به تنهایی و یا با گروه های دیگر ماماها در یک عمل خصوصی شرکت کنند. مراقبت های قبل و بعد از زایمان در کانادا و مراقبت از نوزاد در خانه یا در درمانگاه ها جزء وظایف ماما است. شما ممکن است بخواهید در سراسر آلبرتا، کانادا و یا در سطح بین المللی برای تکمیل موفقیت آمیز برنامه و امتحان ثبت نام کنید. ارزش ها و نگرش های نمایشگاه مطابق با مراقبت مبتنی بر زن، حمایت از انتخاب ها و ترجیحات زنان و همکاری با زنان است.

پذیرش ماما در کانادا
کوه رونال یک سیاست عمومی پذیرش است که باید برای پذیرش در برنامه های دانشگاهی مورد توجه قرار گیرد. هنگامی که شما درخواست داده و مدارک مورد نیاز خود را دریافت کرده اید، اداره پذیرش و استخدام دسته بندی پذیرش شما را تعیین می کند. این رده تعیین خواهد کرد که شرایط پذیرش عمومی شما باید برای پذیرش در برنامه انتخابی شما مطابقت داشته باشد. پذیرش رقابتی است متقاضیان باید هر دو میانگین ورود پذیری رقابتی را برای برنامه خاص و ارائه دوره های خاص مورد نیاز با حداقل درجه مورد نیاز را برآورده کنند. متقاضیان در همه دسته های پذیرش باید:

هنر زبان انگلیسی ۳۰ حداقل درجه ۶۰٪
بیولوژی ۳۰ حداقل درجه ۵۰٪
شیمی ۳۰ حداقل درجه ۵۰٪
ریاضی ۳۰ حداقل درجه ۵۰٪

[تعداد: 1   میانگین:  5/5]

0 دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن