یکی از راه های سریع مهاجرت به کانادا، اخذ اقامت کانادا از طریق تحصیل فرزندان در مدارس کانادا می باشد، این روش با توجه به نیاز دانش آموز به محافظت می باشد. در برخی موارد نام این ویزا و نوع اقامت را ویزای گاردین کانادا می نامند. متقاضی جهت اخذ ویزا باید مدارک لازم از جمله مدارک مالی (تمکن مالی)، اسناد ملکی و غیره را داشته باشد.

دریافت اقامت کانادا از طریق تحصیل فرزندان در مدارس کانادا
شرایط اخذ اقامت کانادا از طریق تحصیل در مدارس کانادا اهمیت این روش در این است که برای بسیاری واقعاً امکان مهاجرت به کانادا در فرصت کوتاه و بدون نیاز به آیلس نیست، اما این روش یکی از روش های مهاجرت به کانادا بدون مدرک زبان لحاظ می شود. در این روش در اکثر موارد فقط به یکی از والدین اجازه اقامت داده می شود، البته موسسه راهکارهایی برای ویزای یکی دیگر از والدین نیز در نظر گرفته است.

برای شروع فرایند مهاجرت به کانادا کلیک کنید

هزینه تحصیل در مدارس کانادا
از جمله نکات قابل توجه و مهم درباره تحصیل فرزندان، هزینه تحصیل در کانادا می باشد، عمدتاً هزینه تحصیل در مدارس کانادا حدود ۱۵٫۰۰۰ تا ۲۰٫۰۰۰ دلار کانادا می باشد، این هزینه البته ممکن است در برخی موارد محدود کمتر یا حتی بیشتر نسبت به امکانات و شرایط مدرسه داشته باشد. هزینه زندگی در کانادا نیز بسته به شهرهای مختلف این کشور متفاوت است، در برخی شهرهای این کشور مثل تورنتو طبعاً هزینه های زندگی بالاتر است. جهت کسب اطلاعات دقیق از هزینه های زندگی و اقامت کانادا مقاله مربوطه در وب سایت را مطالعه فرمایید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن