دفتر کمک های دانشجویی و بورسیه دانشگاه مک گیل کانادا برنامه های پشتیبانی مالی را که بر اساس شایستگی و نیاز همه دانش آموزان در مک گیل است، مدیریت می کند. این بخش اطلاعاتی در مورد بورس تحصیلی و برنامه های کمک آموزشی دانشجویان آینده و دانشجویان فعلی ارائه می دهد.

دریافت بورسیه دانشگاه مک گیل کانادا
جهت تحصیل در کانادا دانشکده های مک گیل پیشنهادات خاص خود را برای اعضای هیات علمی ارائه می دهند. این دانشکده ها عبارتند از موسیقی، دندانپزشکی، قانون و پزشکی. متقاضیان دندانپزشکی، قانون و پزشکی که قبلا دارای مدرک دانشگاهی هستند، باید درمورد جوایزی که در دانشکده های مربوطه دارند، جوایز تحصیلی خود را درج کنند. اگر شما مدرک تحصیلی ورودی را دریافت می کنید و هنوز به تحصیلات خود در McGill نیاز دارید، باید کمک هزینه تحصیلی را به عنوان بخشی از یک بسته کمک بالقوه مالی بزرگ تر در نظر بگیرید. دو نوع بورس تحصیلی ورودی به صورت مرکزی وجود دارد:

بورس های تحصیلی در کانادا یک ساله، با ارزش ۳۰۰۰ دلار (غیر قابل تجدید)
بزرگ ترین بورس تحصیلی بین ۳۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ دلار است (سالیانه تا ۴ سال قابل تمدید است، معیارهای تمدید مذکور)

برای شروع فرایند ثبت نام بورس دانشگاه مک گیل کلیک کنید

بورسیه تحصیلی در مک گیل کانادا
جوایز متعدد خارجی در هر سال از سوی تعدادی از انجمن ها، شرکت ها، سازمان ها و بنیادها در دسترس است. برنامه ها و شرایط اخذ بورسیه تحصیلی کانادا به طور مداوم ایجاد می شود. دانشگاه مک گیل متعهد به حمایت از تحصیلات دانشگاهی دانشجویان واجد شرایط کارشناسی که نیاز به کمک مالی دارند، می باشد. برنامه ریاست دانشگاه به دانشجویان وروردی جدید که از خانواده های کم درآمد که نیازمند مالی هستند، بورسیه تحصیلی ارائه می دهد. کسانی که واجد شرایط تقاضا هستند شامل موارد زیر می باشند:

تازه پذیرفته شدگان سال اول
مقطع کارشناسی ارشد
دانشجویان سال اول ورود به برنامه های حرفه ای در پزشکی و قانون

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن