طبق گزارش Lexpert.ca، شغل وکالت در کانادا در بزرگترین شرکت های حقوقی این کشور که شامل Borden Ladner Gervais LLP ،Gowling Lafleur Henderson LLP ،Fasken Martineau DuMoulin LLP ،Norton Rose Fulbright Canada LLP و Blake Cassels & گریادون LLP می باشد، استخدام می شود. بسیاری از شرکت های حقوقی کانادایی در تورنتو مستقر هستند.

مزایای شغل وکالت در کانادا

BLG مشاوره و راهنمایی در امور حقوقی را به شرکت های ملی و چند ملیتی ارائه می دهد. این سازمان همچنین تعدادی از نهادهای دولتی، از جمله آژانس های دولتی، مراکز بهداشتی و دانشگاهی را شامل می شود. این شرکت در خدمت مشتریان شرکت های خصوصی و موسسات خیریه می باشد. در کنار این مشتریان، BLG سال هاست که در مورد بسیاری از موارد حرفه ای بونو شرکت می کند. وکلای آن با نمایندگان مالکیت معنوی، متخصصان حقوقی و کارکنان پشتیبانی گسترده کار می کنند.

Borden Ladner Gervais LLP یکی از بزرگترین شرکت های حقوقی جهت کار در کانادا است که بیش از ۸۰۰ وکیل در دفاتر کانادایی خود دارد. این مشارکت محدود با مسئولیت محدود (LLP) خدمات مختلفی را ارائه می دهد، که هدف آن ارائه نتایج بهینه برای هر مشتری است. کارکنان شرکت تقریبا دو زبانه هستند،

شرکت لافلور هندرسون در کانادا

Gowling Lafleur Henderson LLP یکی دیگر از شرکت های معتبر در کانادا است که حدود ۷۰۰ کارشناس قانونی را استخدام می کند. این متخصصان در ۱۰ دفاتر در کانادا و در سراسر جهان فعالیت می کنند و مشتریان را با طیف وسیعی از خدمات حقوقی، از جمله پرونده های قضایی و مسائل مربوط به مالکیت معنوی، آشنا می کنند. Gowlings به طور کامل از وضعیت هر مشتری مطلع است.

برای شروع فرایند کار و مهاجرت به کانادا کلیک کنید

این کمپانی، با استفاده از دفاتر بین المللی خود در مسکو، پکن و لندن، در حال گسترش جهانی است. Gowlings یک رویکرد قانونی ابتکاری دارد، که به منظور کمک به حفظ مسائل حقوقی مشتری در مسیر درست، بودجه و در زمان مناسب طراحی شده است.

شرکت های حقوقی بین المللی در کانادا

یکی از بزرگ ترین شرکت های حقوقی بین المللی در کانادا، Fasken Martineau LLP است، که نزدیک به ۷۰۰ وکیل دارد. دفاتر این شرکت در سراسر کانادا واقع شده اند، از جمله تورنتو، کلگری، اتاوا و کبک. این شرکت دارای دفاتر بین المللی در پاریس، لندن و همچنین یک شعبه در آفریقای جنوبی است. نورتون رز فلوبرایت LLP دارای یک عمل جهانی است و در خدمت برخی از شرکت های برجسته و موسسات مالی جهان است. این شرکت دارای کارکنان پشتیبانی قانونی گسترده ای است که با ۶۵۰ وکلای خود در ۵۰ شهر در سراسر کانادا، اروپا، استرالیا و خاورمیانه کار می کنند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]

0 دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن