تقاضای شدید برای مهندسی مکانیک در کانادا به ویژه در استان های غربی وجود دارد. حقوق و دستمزد مهندس مکانیک در ونکوور و کالگری بسیار بالاتر از شهرهای شرقی مانند تورنتو و مونترال است. افزایش هزینه های مهندسی مکانیک در غرب به طور مستقیم به تقاضا در بخش های نفت، گاز و صنعتی وابسته است.

دوره مهندسی مکانیک در کانادا
اگر شما در حال کار حرفه ای در مهندسی مکانیک باشید، حرکت به غرب کانادا در حال حاضر به نفع شماست. این جایی است که شما مهارت های خود را بیشتر پیدا می کنید. شما می توانید از بازار کار مهندسی مکانیک در کانادا حقوق و دستمزد بسیار بالایی را کسب کنید، حتی اگر در زمینه جدید هستید. مهندسان مکانیک تحقیق، طراحی و توسعه ماشین آلات و سیستم های گرمایش، تهویه مطبوع، تولید برق، حمل و نقل، پردازش و تولید است. آنها همچنین وظایف مربوط به ارزیابی و نصب را انجام می دهند.

بهترین مشاغل مهندسی کانادا
کار در کانادا جهت مهندسان در سال ۲۰۱۸ تقاضای بالا دارند. با یک گواهینامه حرفه ای (P.Eng)، چشم انداز اشتغال شما عالی است. تقریبا تمام تخصص های مهندسی در کانادا کمبود کار را تجربه می کنند. مهندسی مکانیک به عنوان بهترین کار در کانادا به حساب می آید. عناوین شغلی و وظایف دقیق در این شغل متفاوت است، نمونه هایی از مشاغل مورد نیاز کانادا در سال ۲۰۱۸ مهندس مکانیک، مهندس خودرو، مهندس تبرید و مهندس مکانیک مایع می باشند. بر اساس آخرین ارقام، بالاترین میانگین ساعت (متوسط) دستمزد در آلبرتا به مبلغ ۵۳٫۵۳ دلار در ساعت به دست می آید و دستمزد کمترین میانگین (متوسط) در هالیفاکس، نوا اسکوشیا، با ۳۲٫۳۰ دلار در هر ساعت، می باشد.

جهت شروع فرایند مهاجرت کلیک کنید

کار در کانادا
سالانه حقوق و دستمزد سالانه برای این مشاغل ۶۵۰۰۰ تا ۸۵۰۰۰ دلار است. داده های دولت نشان می دهد که برای این حرفه برای آینده نزدیک به اندازه کافی شغلی خواهد بود. درآمد مهندسان مکانیک در بخش های دیگر احتمالا به طور قابل توجهی کمتر از همتایان صنعت نفت خود خواهند داشت. شغل های پر درآمد کانادا به قرار زیر می باشد:

صنعت نفت و گاز، انرژی، برق، زیرساخت
نرم افزار IT، برنامه نویسی، تعمیر و نگهداری
مدیریت
مهندس تعمیر و نگهداری
نوع کار: شغل دائمی

[تعداد: 1   میانگین:  4/5]

7 دیدگاه

سپهر · دسامبر 8, 2018 در 5:10 ق.ظ

سلام آیا بامدرک فنی وحرفه ای مکانیک و زبان امکان دریافت ویزای کارومهاجرت هست؟

    سردبیر · دسامبر 10, 2018 در 4:38 ق.ظ

    بله – کارشناسان ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت

وحید · دسامبر 24, 2018 در 5:19 ب.ظ

سلام.ایا با مدرک لیسانس مکانیک و ۵ سال سابقه کار مکانیکی هیوندا و کیا امکان کار در کانادا هست؟؟

    سردبیر · دسامبر 26, 2018 در 4:26 ب.ظ

    با تشکر به زودی با شما تماس گرفته خواهد شد

امین · ژانویه 28, 2019 در 4:24 ب.ظ

سلام آیا با مدرک مهندسی مکانیک سیالات و سابقه کار و بیمه در شرکتهای پیمانکاری امکان گرفتن مهاجرت هست ؟؟؟

    سردبیر · ژانویه 31, 2019 در 2:21 ب.ظ

    به زودی با شما تماس می گیریم . برای تسریع این روند می توانید فرم سایت رو پر کنید

محمد · جولای 22, 2019 در 9:46 ب.ظ

سلام من مدرك بهياري(كمك پرستاري) و دركل ٥مدرك فني حرفه اي از جمله مدرك ١ساله توناپ خودرو و مدرك ١ساله سيستم برق خودرو دارم بنظر شما اگه محاجرت كنم اونجا شغلي پيدا ميشه كه بتونم براي گذرا كردن زندگي داشته باشم؟

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن