دولت کبک و دولت ملی کانادا برنامه ای را اتخاذ کرده اند که اجازه می دهد خارجی ها با مهاجرت به کبک به عنوان صاحبان کسب و کار مشغول به کار شوند. برنامه کارآفرینی کبک کانادا برای کارآفرینان با تجربه است که می خواهند کسب و کار در کبک را توسعه دهند یا سرمایه ای را خریداری کنند.

متقاضیان برنامه کارآفرینی کبک کانادا
متقاضیان برنامه کارآفرینی کبک کانادا، توانایی زندگی در کبک را به عنوان ساکنان دائمی در حالی که درآمد خود و خانواده هایشان را به دست می آورند را دارند. اگر کارآفرینان موفق به قوانین مهاجرت در کبک آشنایی داشته باشند، می توانند خود را در موقعیت مطلوب قرار دهند تا در نهایت برای شهروندی کانادا درخواست دهند. مهاجرت به کبک کانادا با یک طرح برای شرکت در برنامه کارآفرین توسط دولت این استان شروع می شود. سپس متقاضیان موفق به دریافت گواهی انتخاب کبک یا گواهینامه دی سیلیکس کوک (CSQ) می شوند. متقاضیان سپس یک درخواست اقامت کانادا را به دولت این کشور ارائه می دهند. پس از تایید توسط سازمان شهروندی و مهاجرت کانادا (CIC) متقاضی می تواند بلافاصله به کبک وارد شود و پس از چهار سال فرد و خانواده اش برای شهروندی کانادا درخواست می دهند.

شرایط برنامه کارآفرینی کبک کانادا
متقاضی کارآفرینی در کبک می بایست مالک بیش از ۲۵% کسب و کار را داشته باشد. مانند: پروانه مطب یا داروخانه برای پزشکان، پروانه وکالت برای وکلا، پروانه کسب برای صاحبان مشاغل، شرکت ثبت شده یا سهامدار، پروانه مهندسی، مجوز وزارت صنایع یا با سمت مدیریت در رده بالایی در سازمانی کار می کنید. برای واجد شرایط بود در برنامه کارآفرینی کبک، متقاضی باید شرایط زیر را داشته باشد:

تمایل به زندگی در استان کبک داشته باشد.
مالکیت دارایی به ارزش ۳۰۰٫۰۰۰ دلار کانادا توسط خود یا همسرش که از راه قانونی کسب شده باشد.
دارای ۲ سال سابقه مدیریت یک کسب و کار سود آور و قانونی در مشاغل (کشاورزی، صنعتی، تجاری) طی ۵ سال گذشته باشد.

درخواست برنامه کارآفرینی کبک کانادا
مهاجران در صورتی واجد شرایط درخواست برنامه کارآفرین کبک هستند که بتوانند هر دو جزء کلیدی را برآورده سازند. مولفه اول مستلزم اثبات این است که متقاضی دارای دارایی های کافی است. مولفه دوم مستلزم اثبات تجارب مدیریتی متقاضی در اجرای یک کسب و کار است. متقاضیان ویزا کبک باید نشان دهند که شخصا دارایی هایی با ارزش خالص حداقل ۳۰۰،۰۰۰ دلار کانادا دارند، دارایی ها باید از راه قانونی کسب شده باشد. متقاضی ممکن است ملزم به نشان دادن منبع دارایی باشد تا مقامات مهاجرت کبک را از مشروعیت خود اطمینان دهد. اگر همسر (یا شریک مشترک) شما همراه شما باشد، دارایی ها می توانند به صورت جداگانه به شما، به همسر شما و یا به طور مشترک به شما تعلق داشته باشند.

برای شروع فرایند رایگان مهاجرت کلیک کنید

مدیریت کارآفرینی کبک کانادا
مدیریت کارآفرینی به معنای داشتن تجربه کاری در یک کار تمام وقت و سودآور و شرکت در تصمیم گیری های مالی، نیروی انسانی و استخدام و کنترل کسب و کار در کانادا می باشد. (امتیاز این مورد دقیقا بر مبنای جزئیات کار و سابقه مدیریتی شما داده می شود). بعد از ورود به استان کبک متقاضی برنامه کارآفرینی باید، بیزینس پلن (طرح توجیحی کسب و کار جدید) با هدف ایجاد یا خرید یک کسب و کار در کبک ارائه دهد و بتواند مدیریت و مالکیت ۲۵% آن را به تنهایی یا با همسر خود داشته باشد، ارزش این کسب و کار باید بیش از ۱۰۰٫۰۰۰ دلار باشد. ارزیابی شما بعد از ورود به کبک، براساس رعایت موارد بالا و همچنین کسب امتیاز از موارد زیر است:

تحصیلات ۱۲ امتیاز
سن ۱۰ امتیاز
تجربه کاری ۱۲ امتیاز
دانش زبان ۲۲ امتیاز
فامیل در کبک ۸ امتیاز
قرارداد مالی ۱ امتیاز
دارایی ۱۰ امتیاز
آشنایی با کبک ۵ امتیاز
کسب و کار کبک ۳۰ امتیاز
مجموع ۱۱۰ امتیاز
امتیاز قبولی ۵۰ تا ۶۰ با توجه به کسب و کار
اقامت در کبک کانادا

متقاضی کارآفرینی باید مقیم کبک باشد و باید یک فرد را با کارکرد ۳۰ ساعت در هفته را استخدام کند (این فرد جزو افراد خانواده یا دیگر کارآفرینان نباشد) فعالیت در بخش کشاورزی این شرط را نخواهد داشت، متقاضیان کمتر از ۲ هفته برای شروع کار زمان دارند. این برنامه نیاز به مدرک زبان ندارد و متقاضی متعهد به یادگیری زبان انگلیسی یا فرانسه قبل از شروع به مدیریت بیزنس دارد. افرادی که در مشاغل زیر فعال هستند، واجد شرایط انتخاب این برنامه می باشند:

فعالان بخش کشاورزی، دامداری و باغداری
فعالان بخش کتاب، نشر، موسیقی، فیلم و نویسندگان
فعالان بخش ورزشی با سوابق ملی یا مدیریتی
هزینه زندگی در کبک کانادا
افراد کارآفرین باید نشان دهند که برای پرداخت هزینه زندگی در کانادا خود در طول سه ماه اول اقامت خود در این کشور، مبلغ مصارف مناسب را پوشش می دهند. به عبارت دیگر، به اندازه کافی ارزش خالص خود باید مایع باشد تا بتوانید هزینه آن را برای سه ماه زندگی در کبک بپردازید. متقاضیان برنامه کارآفرین کبک باید دارای حداقل دو سال تجربه کسب و کار کوچک قانونی و سودآور باشند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]

0 دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن