تعداد موقعیت های شغلی در کانادا به بالاترین میزان خود یعنی بیش از ۷۹۵۰۰ موقعیت شغلی در ماه نوامبر رسید و این دستاورد اقتصاد کانادا بوده است، پرش شگفت انگیز که البته مانع از رشد اقتصاد در سایر نقاط شده و رکورد کاهش نرخ بیکاری کانادا در یک دهه گذشته زده شد.

بر طبق گزارش فاینانشیال پست، نرخ بیکاری کانادا با یک پرش شگفت انگیز در ماه نوامبر ۲۰۱۷ کاهش چشمگیری داشته است، اما در همین حال پیش بینی می شود کاهش رشد اقتصادی در بخش های مختلف کشور ادامه داشته باشد.

بر اساس داده ها نرخ دلار کانادا ظرف چند روز گذشته چند درصد افزایش یافت، که این امر به خوبی بیانگر یک جهش است، بنابر گزارش آمار کانادا منتشر شده در روز یکم دسامبر در اتاوا، نرخ بیکاری کانادا در ماه اکتبر با کاهش روبرو بود و به عدد ۵٫۹ درصد رسید که پیش از آن نرخ بیکاری ۶٫۳ درصد بوده است. بر اساس همین گزارش تعداد مشاغل (موقعیت های شغلی) در ماه نوامبر به ۷۹۵۰۰ افزایش یافته است که بزرگترین رشد از سال ۲۰۱۲ تاکنون است و در همین حال گزارش می رسد که مشاغل در حوزه های تولید، خرده فروشی و آموزش و پروش با افزایش بیشتری بوده است.

برای شروع فرایند ثبت نام کلیک کنید

 

بر اساس همین گزارش نرخ بیکاری کانادا در استان کبک به ۵٫۴ درصد رسیده که بزرگترین کاهش از سال ۱۹۷۶ تا کنون است و در استان انتاریو به  میزان ۵٫۴ درصد رسیده است که رکورد سال ۲۰۰۰ را شکسته است.

تعداد اشتغال زایی در ماه نوامبر به ۳۰۴۰۰ افزایش یافت و در بخش خرده فروشی و عمده فروشی به عدد ۳۸۸۰۰ رسید و در حوزه خدمات آموزشی به عدد ۲۰۷۰۰ رسید.

در حال حاضر شغل تمام وقت در کل کشور به میزان ۲۹۶۰۰ افزایش یافت و موقعیت های شغلی نیمه وقت به عدد ۴۹۹۰۰ افزایش یافت.

میانگین درآمد به ازای هرساعت ۲٫۸ درصد افزایش یافته است که در مقایسه با سال گذشته چهار دهم درصد افزایش داشته است.

و ساعات کار نیز در ماه نوامبر با یک درصد افزایش روبرو بوده است.

در مجموع در ماه نوامبر در حدود ۸۰ هزار موقعیت شغلی به وجود آمده است که در برخی حوزه ها کمبود نیروی کار به شدت احساس می شود.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]

0 دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن