دانشگاه مک گیل (McGill University) یکی از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های کانادا است که در  دوره ی استعمار بریتانیا و ۴۶ سال قبل از تأسیس کشور کانادا در  شهر دانشجو پذیر  مونترال بهترین شهر دانشجویی جهان افتتاح شد.

این دانشگاه بهترین رتبه ی دانشگاهی را در میان دانشگاه‌های کانادا داراست و در آخرین رتبه ‌بندی جهانی منتشر شده رتبه ی ۳۳ دنیا را در اختیار داشت. (رتبه‌بندی سال ۲۰۱۸) با داشتن بیش از ۲۰۰ هزار دانش‌آموخته و استاد در سرتاسر دنیا مک گیل یکی از شناخته شده‌ترین دانشگاه‌ها در زمینه‌های مختلف علوم است. به عنوان نمونه می‌توان به ۱۱ برنده ی جایزه نوبل، ۲  نخست‌وزیر، ۳ فضانورد، ۴ قاضی دادگاه عالی کانادا، ۳ رهبر کشورهای خارجی، ۹ برنده ی جایزه ی آکادمی، ۳ برنده ی جایزه پولیتزر، و ۲۵ مدالیست بازی‌های  المپیک نام برد.

برای شروع فرایند ثبت نام مهاجرت به کانادا کلیک کنید

این دانشگاه شامل دانشکده های بسیاری نظیر هنر و علوم، مهندسی، حقوق، پزشکی، موسیقی، مطالعات دینی فوق دکتری و … است که رشته هایی نظیر مدیریت، ریاضیات، حقوق، مهندسی نفت، مهندسی صنایع، دندانپزشکی ، روانشناسی، فلسفه، پزشکی ، معدن و … را ارائه می دهد.

یکی از مزایایی که دانشگاه مک گیل را نسبت به دیگر دانشگاه ها تا حدودی متمایز کرده است، امکان ادامه تحصیل به زبان های انگلیسی و فرانسه در اکثر مقاطع و رشته ها می باشد. این دانشگاه از نظر جذب برترین دانشجویان نخبه کانادا، آمریکا و جهان شناخته شده است و دانشجویان آن دارای بالاترین معدل ها و نمرات ورودی در کانادا می باشند. همچنین، حدود ۴۵۰۰ دانشجوی بین المللی دارد که از بیش از ۱۵۰ کشور خارجی به این دانشگاه آمده اند و بیش از ۱۵ درصد دانشگاه مک گیل کانادا را به خود اختصاص داده اند.

سایت دانشگاه مک گیل: https://www.mcgill.ca/

تماس با مجموعه مهاجرت برای ایرانیان و تکمیل فرم ارزایابی  رایگان آغاز مسیر اخذ پذیرش از دانشگاه مک گیل است. از هم اکنون، با ما در ارتباط باشید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]

0 دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن