طبق آمارهایی که به تازگی برای کشورهای توسعه یافته تحت عنوان  اقامت یا شهروندی آسان انتشار یافته است، کشور  کانادا، با وجود سیستم گزینشی چندمرحله ای، هنوز هم پس از کشورهایی مثل آرژانتین، برزیل، پاناما و از اروپا بلژیک و فرانسه و بعد از سنگاپور در آسیا، جزء ۱۰ کشور برتر و بهترین گزینه مهاجرت شناخته می شود.

در راستای جذب مهاجران بیشتر، دولت کانادا در تلاش بوده است که از سال ۲۰۰۸ سیستم آنلاین و راحت تری را برای متقاضیان مهاجرت به کانادا را تحت عنوان مهاجرت سریع یا اکسپرس اینتری (Express Entry) فراهم آورد. باید اذعان کرد با توجه به تغییراتی هر ساله در این سیستم بوجود آمده، سیستم مهاجرت سریع به کانادا توانسته سرعت پاسخگوئی و ارزیابی افراد واجد شرایط را بهبود ببخشد.

برای شروع فرایند مهاجرت به کانادا کلیک کنید

شایان ذکر است در انتخاب دوره های قبلی اکسپرس اینتری حداقل امتیاز بین ۴۴۰ امتیاز تا  حدود ۴۶۰ امتیاز در نظر گرفته شده است. برای مثال در انتخاب ماه جون ۲۰۱۸ اکسپرس انتری تعداد ۳۷۵۰ دعوت نامه صادر شده است اما با حداقل امتیاز ۴۴۲ ، که کمترین میزان امتیاز مورد نیاز در سال ۲۰۱۸ بوده است. منبع :  cic.gc.ca

جهت همراهی و ارتباط با ما، استفاده از خدمات مشاوره و ارزیابی واجد شرایط بودن خود یا متقاضیان دیگر به صورت رایگان، بهرمندی از مقالات مرتبط با مهاجرت، انواع ویزاها، اخذ پذیرش تحصیلی، اقامت از طریق سرمایه گذاری و انواع اقامتهای متناسب با شرایط شما از وبسایت مهاجرت برای ایرانیان به نشانی www.iranianmigration.ir بازدید نمایید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]

0 دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن