نورم کلی، از اعضای باسابقه شورای شھر تورنتو، پیشنھاد عجیبی را ارائھ کرده که در صورت تصویب، پرداخت مالیات بر املاک با پول مجازی Bitcoin را ممکن می کند.
کلی که نمایندگی حوزه Agincourt-Scarborough 40 Ward را در اختیار دارد، می خواھد که شھرداری امکان پرداخت صورتحساب ھا، از جمله مالیات بر درآمد، جریمه پارکینگ و مالیات نقل و انتقال زمین با Bitcoin را بررسی کنند. کلی پیشنھاد خود را ۳۱ ژانویھ در جلسه شورای شھر ارائه خواھد کرد.

او می گوید: صدھا ھزار شرکت در سراسر جھان پول مجازی را به عنوان یکی از ابزار دریافت وجه، پذیرفته اند. چرا دولت ھا نتوانند از آن استفاده کنند؟ کلی ابراز امیدواری کرد که ھمکارانش در شورای شھر با پیشنھاد او موافقت کنند.
پیشنھاد نورم کلی به این جھت غیرمنتظره بود، زیرا خود او در ابتدای ماه دسامبر، با ارسال پیامی در توییتر، در مورد Bitcoin ابراز تردید کرد و پرسید: آیا کسی می داند که Bitcoin چیست؟ حال یک ماه بعد، یعنی در ۹ ژانویه با انتشار پیامی دیگر در توییتر اعلام کرد که ca.6dad وب سایت متعلق به او، Bitcoin قبول می کند! کلی از طریق این وب سایت، انواع پوشاک و لوازم جانبی مد، دفترچھ یادداشت، کارت تبریک و اجناس دیگر را عرضه می کند

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]

0 دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن