در این نوشتار به بررسی ۵۰ شغل برتر در کانادا و آمریکا می‌پردازیم.
اطلاعاتی که در این نوشتار ارائه شده‎اند براساس گزارش وبسایت گلسدور (Glassdoor) است که یک موسسه خصوصی در زمینه جمع‌آوری اطلاعات مربوط به مشاغل مختلف، کارفرمایان، کارمندان و تجزیه و تحلیل داده‌های شغلی است.

در این گزارش عواملی چون حقوق پایه، رضایتمندی و تعداد فرصت‌های شغلی در نظر گرفته شده و نهایتا رتبه شغلی تعیین شده است.

با بررسی داده‌های موجود به نظر می‌رسد که بهترین مشاغل مرتبط با مدیریت، امور تجاری، مهندسی، متخصصان رایانه و نرم‌افزار در صدر این فهرست و در میان برترین مشاغل قرار دارند.
داده پرداز، مهندس توسعه نرم‌افزار، مدیر بازاریابی، کار درمان، مدیر منابع انسانی، مهندس الکترونیک، مدیر راهبردی، طراح و توسعه‌دهنده موبایل، مدیر تولید، مهندس تولید، مدیر اجرایی، مدیر امور مالی، مدیر امور بحران، مدیر توسعه کسب و کار، مهندس کنترل پروژه و برنامه‌ریز، مهندس امنیت و قابلیت نرم‌افزار، مهندس مکانیک، مدیر علوم تجزیه و تحلیل، مدیر مالی و مدیر نوآوری و خلاقیت، مهندس نرم‌افزار، مهندس سخت‌افزار، کارگزار سازمانی، مدیر و ناظر کیفی، دستیار پزشک، مدیر پایگاه داده، طراح وب، مدیر پرستاری، مدیر امور مشتریان، معمار، مهندس فرآیند، مهندس قابلیت اطمینان، مهندس داده، مدیر عامل، پاتولوژیست گفتار درمان، مدیر ارتباطات، مدیر حسابرسی، تحلیلگره داده، تحلیلگر سیستم، مدیر املات و مستغلات، مدیر حسابرسی استراتژیک، مدیر توسعه کسب و کار، تحلیلگر توسعه کسب و کار، تحلیل گر اقتصادی، مدیر حسابرسی، طراح وب برای مشتریان شرکت‌ها، دستیار اجرایی، مشاور امور مدیریتی، مدیر پروژه، پرستار و سرپرست منابع انسانی.
گفتنی است که رتبه شغلی این مشاغل همگی بالای ۴٫۳ از ۵ هستند و میزان رضایتمندی کارکنان نیز از ۳٫۵ به بالا هستند. میزان دستمزد کارکنان این مشاغل نیز بین ۱۲۵ هزار دلار در سال برای شغل معماری تا ۵۵ هزار دلار در سال برای شغل دستیار اجرایی متفاوت است.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]

0 دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن