مهاجرین متخصص و حرفه ای که خواهان اقامت در شهر مونترال یا هر شهر دیگری در استان کبک هستند، اساس مجموعه‌ای از گزینه ها ی متفاوت نسبت به افرادی که خواهان اقامت در هر جای دیگری از کانادا می‌باشند انتخاب می‌شوند. این برنامه برای افرادی که آشنایی با زبان فرانسه دارند گزینه مناسبی می باشد. هرچند که برنامه ویژه استان کبک می باشد اما افرادی که از این طریق اقامت دائم کسب می کنند می توانند در هرکجای کانادا ساکن شده و کار و زندگی کنند.

از ابتدای سال ۲۰۱۶ برنامه نیروی متخصص کبک به صورت آنلاین و از طریق سیستم Mon Projet Quebec انجام می شود. این برنامه در هر دوره تعداد ۵۰۰۰ نفر پرونده می پذیرد.

به درخواست کنندگانی که تحت سیستم انتخاب مهاجرت کبک انتخاب می‌شوند گواهینامه انتخاب کبک (CSQ) اعطا می‌شود.

برای احراز شرایط دریافت گواهی گزینش کبک، درخواست کننده متخصص بایستی امتیاز کافی را بر اساس سیستم امتیازی بدست بیاورد.

یک درخواست کننده مجرد حداقل باید ۵۰ امتیاز بدست بیاورد. درخواست کننده متاهل باید حداقل ۵۹ امتیاز اخذ کند. همچنین باید توجه داشت که متقاضی مجرد و متاهل برای قبولی در برنامه  نیروی متخصص کبک باید به غیر از احتساب امتیاز فرزند و تمکن مالی به ترتیب امتیاز ۴۳ و ۵۲ را کسب نمایند.

پس از پذیرش و دریافت گواهینامه انتخاب کبک، درخواست کنندگان باید به صورت موفق از عهده بررسی های امنیتی و آزمایش های پزشکی که توسط دولت فدرال کانادا به منظور صدور ویزای اقامت دائمی کانادا انجام می شود برآیند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]

0 دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن